acoupe Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hei ! Etter ett godt tips fra en på forumet her, fant jeg endelig blåe tennkabler på biltema. Eneste problemet er at jeg ikke finner kabler til corrado på deres lister, noen som vet om tennkabler fra en annen bil passer på corrado ? http://www.biltema.no/carparts/carparts_c.asp?iSecId=1206&strCarId=Volkswagen mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Noen som vet? du kan kjøpe mine, blå silikon, jeg har ikke kjør bilen med dem montert ;) selges grunnet overgang til røde silikonslanger! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 trenger da ikke være spesielle tennpluggledninger!?!? Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er mere for looken sin skyld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 ja, skjønnte nesten det;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg