Pater Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Noen som har defa alarm/sentrallås her.... min driver å låser seg selv etter 5 min eller noe slikt, og så kommer det sånn tikkelys, slik lyd som det kommer når man setter på blinklyset omtrent.... noen som har hatt liggnende problem, eller vet hva det kan være? og hva er den A og B knappen til, på den "tuta" som er i motorrommet...? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Noen som har defa alarm/sentrallås her.... min driver å låser seg selv etter 5 min eller noe slikt, og så kommer det sånn tikkelys, slik lyd som det kommer når man setter på blinklyset omtrent.... noen som har hatt liggnende problem, eller vet hva det kan være? og hva er den A og B knappen til, på den "tuta" som er i motorrommet...? Om du går inn HER Der finner du bruksanvisning og programmerings manual til alle DEFA alarmene. :) A og B knappene skal brukes i forbindelse med programmering. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Om du går inn HER Der finner du bruksanvisning og programmerings manual til alle DEFA alarmene. :) A og B knappene skal brukes i forbindelse med programmering. takker, men åssen finner jeg ut hvordan alarm jeg har da, hehe? DRIIIIT ALARM! Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg fikk meg alarm i går, og leste gjennom bruksanvisningen, min har en funksjon som låser seg automatisk etter en viss tid, hvis den står parkert. Men kommer den lyden hele tiden etter at alarmen har satt seg på igjen? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg fikk meg alarm i går, og leste gjennom bruksanvisningen, min har en funksjon som låser seg automatisk etter en viss tid, hvis den står parkert. Men kommer den lyden hele tiden etter at alarmen har satt seg på igjen? ja... tror nå det.... batteriet er full ladet også....hmmm Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 takker, men åssen finner jeg ut hvordan alarm jeg har da, hehe? DRIIIIT ALARM! du må finne selve alarmen å se hva som står på undersiden av den.... vill tippe den heter 500x.. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 du må finne selve alarmen å se hva som står på undersiden av den.... vill tippe den heter 500x.. DEFA Patriot 700x, "A" Versjon Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 700X'en er full av feil, så den er bare å kaste. Problemet med de gamle Patriot alarmene til Defa nå er at de nye fjernkontrollene ikke kan kodes mot alarmene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ja, 700x er full av feil, sliter litt med den jeg også på 3er golfen min. Bare dritt.. har koblet den ut nå, skal montere ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Sjelden alarmene det er feil med, men montørene. Sies det iallefall. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Sjelden alarmene det er feil med, men montørene. Sies det iallefall. Det er tildels riktig det du sier der, men 700-alarmen og de første 800-alarmene har det vært noe feil på. Men vi har sett mye rare monteringer, spesielt fra Oslo-området der det er stor konkurranse på pris, og pga dette blir monteringene gjort veldig fort for å kunne matche prisen som blir gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ja, er nok montøren også. Alarmen min var montert av en som hadde bilen tidligere. mye feil i koblingene her. Har gått over alt og det er mye feil, mye mangler. Har har også byttet sikring til en større en så det var hjernen som sviddes først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg