Gå til innhold

Nokia 6510

Ranger emnet

Skaftetryne

Anbefalte innlegg

Eg vonar det ikkje er ugreit om eg berre spør litt om dette mobile apparatet, eg har nemleg bestilt denne ikveld, til 1995,- Det er dog utan abonement, og eg likar å tru at eg ikkje har teke vatn øve hovudet ved denne handelen.. lol

Nokon som set inne med røynsler med dette apparatet?

Bilete: :)

000000000000006510.jpg

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

s

Originally posted by Skaftetryne

Eg vonar det ikkje er ugreit om eg berre spør litt om dette mobile apparatet, eg har nemleg bestilt denne ikveld, til 1995,- Det er dog utan abonement, og eg likar å tru at eg ikkje har teke vatn øve hovudet ved denne handelen.. lol

Nokon som set inne med røynsler med dette apparatet?

Bilete: :)

000000000000006510.jpg

noen som kan oversette dette til norsk for meg ?? drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den samme telefonen siden desember, og den funker gull.. Ingen feil enda, og batteriet er ekstremt bra vis man bare behandler det riktig ;)

En kamerat med samme telefon som IKKE lar det lade seg ut etc sliter stort.. men sånn er det jo med alle telefoner..

SW trenger nok en oppgradering ja, men ikke noe jeg gidder å gjøre noe med enda. Fin telefon, bra kjøp :) (OBS! min mening)

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider