AleXx_X Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Hei=) Da skal jeg få lagt ut noen bilder ENDLI(så lenge jeg får det til da;P).. jobber på sjøen,så jobber 4 uker åsså har jeg fri 4 uker.. så tar til tider lang tid før jeg svarer...hehe=) men må stå sammen ja;) kom akurat fra jobb no nå.. å skal få lagt inn bilder i løp av de neste dagane=) mange som skal på treffe på rudskogen til helga foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 TThomaz stiller på rudskogen til helgen!! Håper du tar det turen da. nighTTaction R A C I N G Crew stiller med bilene sine veit du!! :boxing Håper du kommer az!1 Vi snakkes TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Et av de kuleste bilbildene og en av de fineste TT'ene jeg har sett :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleXx_X Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 [/img] Da prøver jeg å legge ut bilder her endli;) legger ut flere viss det blir vellykket;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleXx_X Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 [/img] [/img] Sånn.. Her er Altså endli bilder av bilen min også.. for tiden er den kun senket(mye) å 18" rs4 hjul.. men 19" hjul er bestilt å det blir mer;) men gjør seg utruli med skikkli senking iallefall.. få vite hva folk syns da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hei dere som har tt biler jeg driver en side som heter http://www.audi-racing.no og der er det litt lite TT, har en som jeg mener er den gromeste, men skulle gjærne hatt flere.så send oss en mail med bilde og info om bilen så legger vi ut Det er jo ingen A6 bilder.. :nono: Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Drit fett TT Alex Hva har du av planer videre da?? TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Rå tøff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleXx_X Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 nei skreiv de nå tidliere i denne tråden.. men tar de sånn litt etter kvart som man har litt gryn til overs;D desverre ikke så masse av de som jeg vil.. hehe;) men 19tommere er bestilt for lenge siden da.. men såklart ikke dukket opp enda, men får de nå på til neste sesong iallefall.. åsså har jeg nå fått chip,filter å forge dump hos ts racing.. men blir vel mer motor også etterkvart=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Endelig er det blitt TT på meg også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bivah Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Da har jeg også kjøpt meg en TT =) Det er en 2002 mod. 180hk Quattro Helt orginal for øyeblikket, men får vente til neste sommer med noen oppgraderinger. =/ Foran Bak Siden Siter - 02 Audi TT 1,8TQ 180hk x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Dette hørtes bra ut!! Vi trenger flere TT eiere på forumet. Gratis med ny strøken bil!! Hold oss oppdatert på hvordan utviklingen blir! TThomaz hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det er jo ingen A6 bilder.. :nono: bare og sende det Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er på jakt etter en TT så er kansje en kommende eier:) Noen tips på hva jeg bør se etter? vill helst ha quattro, sort med sort skinn. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bivah Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 jeg har finkjemmet markedet de siste 3 mnd. og har ikke funnet den bilen jeg var ute etter. så tipset er å se i Tyskland. Jeg fikk en kar til å importere en for meg. og er veldig fornøyd, enda. =) Hvis du er veldig interessert, send en PM og jeg kan gi deg telefon nr. til han som hjalp meg. Men det er en del i norge også, men mange med høy km. så det spørs jo hva du er ute etter =) Siter - 02 Audi TT 1,8TQ 180hk x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg