BRG'91 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har egentlig 3 krav: Sort eller blå, sort eller blått skinn og quattro:-) Har begynt å lete i tyskland nå, kjører vell nedover og henter ett seidel kitt med det samme;) Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Endelig! Da var filter og senkinga på iallefall :D Trenger jeg jeg bare noen nye hjul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Høres bra ut!! Gleder meg til å se bilder av gliset! Hvordan felger vil du gå for da?? TTHomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Skulle helst hatt noen felger i dag eller i morra så jeg har til Gatebil.. Men det er jo lettere sagt enn gjort.. lyst på noe 18" eller helst 19" men umulig og oppdrive det på ett par dager! Noen som selger? Skal prøve ett par 18" BBS Motorsport senere i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Lykke til iallefall med jakt på felger!! Du får ha det kult på GATEBIL i helgen!! Jeg blir sittende her i Bergen med motor i deler jeg da... TThomaz ps: Hadde vært kult med litt bilder av bilen din også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Huff da, hadde håpet du kom en tur så jeg fikk sett på kjærra di jeg ! Men da går jo ei det.. Skal få tatt noen bilder, men ser så stusselig ut med 17" vinterhjul! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 hehe ja det gjør den nok da. Dra opp til sariff da vell, han har sikkert dette på lager ikkesant. Han selger BBS også. Bilen min blir nå stående frem til våren så desverre får du ikke se den før da. Vennlig hilsen TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Sånn, da har man handla 18" BBS Motorsport felger! Bare se og få tatt noen bilder nå så blir det bra! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Høres bra ut!! Du Håper jeg snart det kommer frem noen bilder av gliset ditt her. Også får du ha lykke til på GATEBIL i helgen da. TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Sånn da fikk man endelig tatt noen bilder, selv om det tok sin tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 FREKT! Digger dem felgene der på TT`n az!! Bilen din ser drit fin ut! Blir det noe plast da?? Hvis ja prøv og hold den CLEAN! det er mitt rått. Var det noe sprell på GATEBIL da?? Noen TT muligens?? TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvor raske er TT'ene deres da? 0-100-160-200 ? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Skal holde den veldig clean, samme som jeg gjorde med forrige bilen A3`n.. Orker ikke all den plasten en gang til.. tenkte og tone rutene, pluss bytte til sort grill iallefall.. Annet får jeg se om jeg kommer over noe som frister.. ;) Så faktisk ikke en eneste TT på Gatebil.. Merkelig når jeg tenker meg om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Min er målt 0-100 på 6,6 på orginal motoren, men noen flere målinger en det er ikke gjort ennå. Bilen står nå i deler så det blir iallfall ingen måling før snøen er borte igjen på vårparten. Og da med mer trykk i motoren! Høres bra ut at du ikke skal gjøre om TT`n til noe rullende cirkus! Hold den ren og la TT` formene komme frem. Vennlig hilsen TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ikke så gæli det. Hva for effekt håper du på å ha når den er skrudd sammen igjen da? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg