THOmaz Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Drømmen er MTM sitt 340hk kit. Men nå ser det ut til at jeg starter opp med motoren for fult iallefall, så får vi se om lommeboken streker til. Koster flesk! Men men det er iallefall chip og eksos på vei. Så da lander jeg på rundt 270-280hk og 390nm og da med Quattro skal nok dette bli gøy. Det er også drømmer om bremser fra Cayenne Turbo! 355mm!! Hvis det er plass da?? Hvis ikke blir det 322mm helt sikkert som kommer på. TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Legger ut bilde av en Audi TT (som dere har helt sikkert har sett før) En bekjent av meg eide den før...Han fikk en god del oppmerksomhet her på Mortensrud da ass:P Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 URgammel tråd, men siden den er vekket til livet igjen så kan jeg jo legge inn en post:) Gjør det alle andre TT eiere og da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hehe;) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Her er min TT. Har akkurat fått den så har ikke blitt de store oppgraderingene enda, men det kommer etterhvert. Nå står det vinterdekk på bilen, så har ikke noen nye bilder. Men her er et par gamle iallefall: Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Noen bilder av min. Pågående prosjekt. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerraMan Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Her er noen bilder av bilen min: I sommer: I høst (ny grill, sort gitter i fanger, sorte blinkere): Siter Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Noen bilder av min. Pågående prosjekt. Morten Jævlig fet TT! Nesten så man hadde lyst på en selv! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Et av min....... Siter Min bil: http://www.garaget.org/?car=74815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Mvh Ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 URgammel tråd, men siden den er vekket til livet igjen så kan jeg jo legge inn en post:) Gjør det alle andre TT eiere og da:) OK! :P her er min. og slik er den nå idag... savner sommer jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 og slik er den nå idag... savner sommer jeg... Sier du som har 18" Rs4 II vinterfelger.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Sier du som har 18" Rs4 II vinterfelger.. hehe alltids noe å klage på er det ikke? ;) men ja jeg bør vel ikke klage. Men liker fortsatt ikke den hvite tingen som ligger på bakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe alltids noe å klage på er det ikke? ;) men ja jeg bør vel ikke klage. Men liker fortsatt ikke den hvite tingen som ligger på bakken.. Sant så sant. Hvordan funker det forresten med 18" på vinteren? For du har vell ikke quattro du? Hvordan dekk er det du har på? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ikke Quattro nei, men Ikke noe problem. Kjører med billigdekk (Nankang) og dem er nok litt for harde. Så på skikkelig glatt føre (uten snø) så vugger bilen litt.. men tar det jo selvsagt pent. Men ikke noe problem med 18" på vinter på TT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg