Peltz Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Er det noen her som skaffer LCD, eller Plasma skjerm? Er klar over at dette ikke er heeeeelt innenfor Bilstereo, men dere forhandlergutta selger jo mer enn bare stereo. Er svært interessert i Loewe, hvis noen kan skaffe det. Kun varer med kvittering er interessant. Størrelse 28 - 37 " Pris: 20 - 30 000 kr inkl veggfeste, og tv tuner. Er det noen? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg selger et merke som heter Lyns og jeg fikk igår den nye 23" LCD dems. på papiret har den bedre specs enn Loewe sin 23" LCD og jeg er imponert over bilde kvaliteten. Den skal testes godt frem over nå for å finne ut om den er bedre. Prisen er jo også mye lavere enn Loewe Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg