impreza_wrx Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 skal senke bilen min 40mm nå, og lurte på om det var nødvendig å dra inn på biltilsynet og få det godkjent? har tüv-papirer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ja. All forandring på kjøretøy skal godkjennes. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 det er ikke noe vits, så lenge du får gjort det før eu-kontroll. Bare å legge papirene sammen med vognkortet, så viser du det hvis du skulle bli stoppa. si at du akkurat har montert det. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 det er ikke noe vits, så lenge du får gjort det før eu-kontroll.Bare å legge papirene sammen med vognkortet, så viser du det hvis du skulle bli stoppa. si at du akkurat har montert det. Evt bare få det godkjent, og slippe og si og forklare noe som helst. slipper også en del tull ved en evt ulykke. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hva vil det koste å få det godkjent da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Evt bare få det godkjent, og slippe og si og forklare noe som helst. slipper også en del tull ved en evt ulykke. det er sant, det må gjøres før eller siden uansett. like greit å få fingern ut å gjøre det. poenget mitt er at det ikke er noe å stresse av seg håret for! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hva vil det koste å få det godkjent da? du betaler bare for den timen biltilsynet tar for å sjekke bilen+ nytt vognkort som koster 500. er ikke sikker på hvor mye de tar nå, men er vell mellom 500 og 800i timen ca. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 jeg fikk aldri somlet meg til å godkjenne min bil med senkesett. kjørte bare med TUV-papirene sammen med vognkortet, og hadde ingen problemer når jeg ble stoppet. hadde heller fått det skrevet på vognkortet samtidig som du må vise bilen uansett. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Offtopic: Er det Eiker motorshop sett? Har du 92-95/96-Lancer eller modellen som kom etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Offtopic: Er det Eiker motorshop sett? Har du 92-95/96-Lancer eller modellen som kom etter? er fra eiker ja. har 96-mod. nyere utgaven... bestilte (så klart) fjær til lancer, men det hadde de visst ikke mer igjen av, så jeg fikk til colt...går utifra at det skulle gå greit siden jeg ikke har hørt noe mer fra de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Ja jeg bestilte også til Lancer, men fikk for Colt 96- og utover... Snakka med kontordama på Eiker motorshop og hu sa jeg bare måtte sende tilbake så skulle jeg få riktig. Så igår ringte en eller annen Eilef fra Eiker meg og sa at fjærene skulle passe helt fint på min Lancer alikevel, så de skulle sende de tilbake igjen til uka.. Vet ikke om det er jeg som er dum her, men en 96-modell Colt er da en relativt annerledes bil enn en 92-95 Lancer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 trodde jeg og...men vi får se. hvis ikke får de værsågod finne noen som passer... hvilken lancer har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg er i hvertfall veldig skeptisk til å vise fram bilen min med TÜV-papirer på at senkesettet passer en ny Colt når jeg selv kjører en gammel Lancer. Har den utgaven som kom før den du har, som ble lagd mellom 92 og 95 jeg. Ser et lite bilde av den i avataren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg er i hvertfall veldig skeptisk til å vise fram bilen min med TÜV-papirer på at senkesettet passer en ny Colt når jeg selv kjører en gammel Lancer. tenker litt på deg jeg og....tror jeg ringer ringer til de og hører. hvis de sier det skal gå bra og det ikke går bra, så sender eg de tilbake til de, og forlanger penger tilbake... rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hva er straffen for å ikke få endringen med i vognkortet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg