Gå til innhold

Nødvendig med godkjenning?

Ranger emnet

impreza_wrx

Anbefalte innlegg

det er ikke noe vits, så lenge du får gjort det før eu-kontroll.

Bare å legge papirene sammen med vognkortet, så viser du det hvis du skulle bli stoppa. si at du akkurat har montert det.

Evt bare få det godkjent, og slippe og si og forklare noe som helst. slipper også en del tull ved en evt ulykke.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt bare få det godkjent, og slippe og si og forklare noe som helst. slipper også en del tull ved en evt ulykke.

det er sant, det må gjøres før eller siden uansett. like greit å få fingern ut å gjøre det.

poenget mitt er at det ikke er noe å stresse av seg håret for!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil det koste å få det godkjent da?

du betaler bare for den timen biltilsynet tar for å sjekke bilen+ nytt vognkort som koster 500.

er ikke sikker på hvor mye de tar nå, men er vell mellom 500 og 800i timen ca.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic: Er det Eiker motorshop sett? Har du 92-95/96-Lancer eller modellen som kom etter?

er fra eiker ja. har 96-mod. nyere utgaven... bestilte (så klart) fjær til lancer, men det hadde de visst ikke mer igjen av, så jeg fikk til colt...går utifra at det skulle gå greit siden jeg ikke har hørt noe mer fra de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bestilte også til Lancer, men fikk for Colt 96- og utover... Snakka med kontordama på Eiker motorshop og hu sa jeg bare måtte sende tilbake så skulle jeg få riktig. Så igår ringte en eller annen Eilef fra Eiker meg og sa at fjærene skulle passe helt fint på min Lancer alikevel, så de skulle sende de tilbake igjen til uka..

Vet ikke om det er jeg som er dum her, men en 96-modell Colt er da en relativt annerledes bil enn en 92-95 Lancer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvertfall veldig skeptisk til å vise fram bilen min med TÜV-papirer på at senkesettet passer en ny Colt når jeg selv kjører en gammel Lancer.

tenker litt på deg jeg og....tror jeg ringer ringer til de og hører. hvis de sier det skal gå bra og det ikke går bra, så sender eg de tilbake til de, og forlanger penger tilbake... rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider