Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ny rekord på Tsukuba med bilde.

Men hvordan legger man ved et bilde av f.eks rekorden min da?

Rekorden er 42.546 med Formula Gran turismo 04.

Bare glem rekorden, ser tilbake på de andre postene og det er jo flere som har slått rekorden som står på oversikt siden til GT. Jaja, får kjøre fortere når jeg kommer hjem.

Men det med bilde vil jeg fremdeles vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bildet må altså finnes på weben? Og ikke lokalt..

ja ligger det lokalt så kan jo ikke vi andre her på forumet se det, må legges på web, se .feks i signaturen min på hvordan man enkelt og greit kan gjøre det.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste runden teller. Jeg kjører som regel en tre-fire runder og poster beste tiden. Dette er selvfølgelig en konkurranse med "flying lap", dvs at du har med deg fart over start/mål.

Synes at man kan ha flying start jeg. Da Gjelder det jo å ha best mulig fart gjennom siste svingen før man begynner, å da kan man gjøre masse feil. Er jo gøy :)

Hvordan gjør vi som spiller på PS2? Jeg nekter å spille bilspill på data, siden jeg ikke har ratt, men liker bedre å spille med kontrollen på ps2. Skal ta bilde av bestetiden da eller?

91 mod Peugeot Mi16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just thought I'd tell you lot that the 5:54 run by the Japanese guy was done in Arcade Mode, essentially cheating. The handling is far superior in it, upto around 10 seconds can be knocked off the time.

And, as for nicolas(0202), he's now ran these times (maybe even a bit quicker now, they're getting old ):

1. nicholas0202 < Audi R8 (Stage 4 Turbo + NOS) > 4:55.871

2. nicholas0202 < Audi R8 (Stage 4 Turbo 1053 hp) > 4:56.43

3. nicholas0202 < Pescarolo C60/Judd (Stage 4 Turbo + NOS) > 4:56.9

4. nicholas0202 < Formula Gran Tourismo > 4:58.7

Awesome

If anybody wants to contact me, just e-mail me. I'll probably forget about this thread/these forums

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører dere 24t løpet på a- eller b-spec mode? vet ikke om jeg gidder å kjøre så lenge helt selv liksom...

var dum nok til å starte med det på en søndag, måtte gi opp når jeg innså at jeg ikke hadde sjangs til å bli ferdig...(b-spec 3X speed)

ikke no prob å bruke b-spec, bare den er god nok.

og at du følger med hra tid til annen....

må vel prøve igjen snart!

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider