Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke prøvd mye men rekorden min på Tsukuba er 0`54.960 med en Fullt modifisert RX-7

 

Forresten er det Dorikin som har den offisielle rekorden rundt Tsukuba på 0`51.857 med ARTA NSX.. da kan man bare lure på hva de Supraene og 350Zene som ligger på topp i JGTC kan komme rundt der på :P går man ut ifra plaseringene i JGTC så tipper jeg under 40sec :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt Amuse Carbon R på 6.45.237

 

Suspension (full racing)

 

Front - Rear

Spring rate: 12.2 - 13.1

Ride Height: 67 - 68

Bound: 5 - 7

Rebound: 7 - 8

Camber: 2.4 - 1.6

Toe: -2 - 1

Stabilizers: 4 - 5

 

Tranny

 

Auto setting 17

 

LSD

 

Initial: 10

Accel: 43

Decel: 40

 

Brake Balance

 

15 F - 14 R

 

Nitrous

 

Setting 60

 

Tires

 

Super Soft R5 Front & Rear

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som egentlig kjører med ratt ??

 

jeg kjøpte likeså godt det rattsettet som følger med til gt4 (Gt forc pro eller noe) og må si at det er en helt sinnsyk opplevelse. Gøy å kjøre Nordsløyfa når en kjenner det drar og napper i rattet, og at man faktisk et svett etter et par-tre runder, men ikke minst realismen iforhold til GT3.

Spillte rundt GT3 med Kontrollen, og kjøpte ratt nå til 4'rn, og må si at en kjører mye fortere med ratt enn uten..

Tider og bilde kommer senere.

Eneste som gjenstår nå er HDTV på veggen og Sparcostol :D

 

PS: synd e30 m3 evo ikke er med.. det er jo så godt som født til Nürbergring.

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som egentlig kjører med ratt ??

 

jeg kjøpte likeså godt det rattsettet som følger med til gt4 (Gt forc pro eller noe) og må si at det er en helt sinnsyk opplevelse. Gøy å kjøre Nordsløyfa når en kjenner det drar og napper i rattet, og at man faktisk et svett etter et par-tre runder, men ikke minst realismen iforhold til GT3.

Spillte rundt GT3 med Kontrollen, og kjøpte ratt nå til 4'rn, og må si at en kjører mye fortere med ratt enn uten..

Tider og bilde kommer senere.

Eneste som gjenstår nå er HDTV på veggen og Sparcostol :D

 

PS: synd e30 m3 evo ikke er med.. det er jo så godt som født til Nürbergring.

 

 

Moro når det drar og napper i rattet, men nettopp på grunn av det ser det ut som det er en fordel å ha håndkontroll når farta kommer opp i 250++. Kjører du med ratt så rister det så fælt at du får et helvete med å holde bilen på veien. Fint eksempel på dette er enden på langstrekka på Nordschleife, i det du passerer undergangen så knekker banen litt til venstre og litt nedover. Prøver jeg å holde full gass over der med ratt så ender det med 27 piruetter og rett i veggen. Med håndkontroll derimot, er bilen så stabil som om den skulle gått på skinner :P

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runde blir teit. Da må man begynne på nytt hele tiden.

Noen forslag: Ikke lov med NOS. Og tre forskjellige klasser rwd, fwd og 4wd siden det er forskjell på disse.. Er dere enige??

 

vanskelig å kontrollere det med nos då.. greit nok at de fleste nok e ærlige sjeler (hallo, skryte på seg tid på et playstationspill:P), men det kommer alltid noen som har en sinnsyk tid uten noe å vise til.. egentlig bra vanskelig å sjekke dekktype og.. eller e det noe eg har gått glipp av?

 

forresten, pris på rattet? måhamåhamåha :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah :nono: Får vel bytte bil da, hehe. Har under 50 sek med en bil men vil helst ikke bruke de mest ekstreme bilene. Og nei, den du har er ikke SÅ ekstrem. Tenker mer på de skikkelig løpsbilene. Nice uansett. Får prøve å få til en 'rain battle' en gang.

 

Ja løpsbilene tror eg nok går ganske bra. Men koster mer enn min økonomi!

Fikk nettopp 0`50.165, men prøver på bedre! Hvis ikke legger eg inn den!

 

:)

*SuperMotard*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår