Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trykk den øverste knappen på venstre side(L1) ell no også høyre(pila) tre ganger....skjønner?

Trykk R1 (da får du opp bilde av bilene med rundetider, plassering osv,) Velg "push hard" og overtake, Hold så L1 inne mens du trykker høyre(pila) tre ganger.

Da vil det stå x3 på skjermen.

Obs. B-spec sjåføren din går automatisk i pit når han trenger det, og når bilen kjører ut igjen kjører spillet på vanlig fart. du må derfor gjøre operasjonen over hver gang bilen har vært i pit...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk R1 (da får du opp bilde av bilene med rundetider, plassering osv,) Velg "push hard" og overtake, Hold så L1 inne mens du trykker høyre(pila) tre ganger.

Da vil det stå x3 på skjermen.

Obs. B-spec sjåføren din går automatisk i pit når han trenger det, og når bilen kjører ut igjen kjører spillet på vanlig fart. du må derfor gjøre operasjonen over hver gang bilen har vært i pit...

je synes at sjåføren drar av ganske ofte på push hard, kjørere på 4 er best synes je, hvor mye har du på skills sjåføren din a? har 6000 ell no på total og over 60 på driver,maskin og curce skills....

jaja...hva slags bil skal je ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je synes at sjåføren drar av ganske ofte på push hard, kjørere på 4 er best synes je, hvor mye har du på skills sjåføren din a? har 6000 ell no på total og over 60 på driver,maskin og curce skills....

Husker ikke hva jeg har på skils på b-spec, kan sikkert sjekke senere idag :)

Noen ganger drar han av masse på 5, noen ganger selv på 3, mens andre ganger kjører ha klokkereint. DEt kommer veldig ann på bilen og banen.

Dersom jeg kjører kortere løp med b-spec, hender edet at jeg følger med, og gor han beskjed om å ta det roligere i svingene... dvs skette den ned til 2-3 før svingen og opp til 5 når han er på vei ut.

Kjørte ett eller annet løp på Nürnburgring med en Gamme Ginetta (70mod eller noe) Da måtte jeg ha på 1 på b-spec hele løpet, uten det var han sjanseløs.... Men han vant med god margin alikevel.

Den sort Toyota GT-ONE er en av de fire sorte bilene du kan kjøpe mellom dag 695 og 700 på bruktmarkedet (2 på tidlig 90's og to på late 90's) De er dyre mener jeg å huske, ca 6,5 millioner for alle fire. Ellers kan du vel kjøpe vanlig hos Toyota?

Hadde seff ikke så mye spenn mellom dag 695 og 700, så, I missed my oppertunity, men, vet du om de kommer igjen på dag 1390 ? eller er sjansen brukt opp liksom?

For de er jo svindyre hos Toyota og Nissan

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde seff ikke så mye spenn mellom dag 695 og 700, så, I missed my oppertunity, men, vet du om de kommer igjen på dag 1390 ? eller er sjansen brukt opp liksom?

For de er jo svindyre hos Toyota og Nissan

Sjansen er nok oppbrukt.. De svarte spesialbilene kommer kun en gang :(

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er nok oppbrukt.. De svarte spesialbilene kommer kun en gang :(

Dammit :scared

Mener å ha lest at det er en syklus på 700 dager som går om og om igjen.. jeg er på dag 1000 et eller annet nå, og bruktbilparken blir jo oppdatert rett som det er (hver 7 dag). men det gjelder altså ikke de spesialbilene?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit :scared

Mener å ha lest at det er en syklus på 700 dager som går om og om igjen.. jeg er på dag 1000 et eller annet nå, og bruktbilparken blir jo oppdatert rett som det er (hver 7 dag). men det gjelder altså ikke de spesialbilene?

Godt spm... Jeg leste bare at de dukker opp kun da. Kanskje de mente kun de dagene i syklusen?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spm... Jeg leste bare at de dukker opp kun da. Kanskje de mente kun de dagene i syklusen?

Ikke sant..

*VIL HA SORT GT-ONE* :)

Jeg Har 8549 A-Spec og 7168 B-spec, Machineskill på 87, Course på 71 og 71 på battle

Tips for de som vil tjene penger kjapt i GT4 forresten

Kjør begge løpene på SPECIAL CONDITION HALL (EASY): Rally d' Capri Da vinner du en TOYOTA RSC Rally Raid Car '02, og den kan du selge for ca 260' i tilleg til de 10000 du vinner totalt på løpene.

Løpene er forholdsvis lette synes jeg ihvertfall, og tar 4-5 minutter hver maks.

Jeg kjører de med litt forkjellige biler, bare sånn for moro, men en original Z4 eller 350Z for eksempel bør klare det relative greit :)

En kveld med disse banene og du har fort 6-8 mill cr. Også kan du briefe for kompisene med hvor god du har blitt på banen.

(ser nå at dette innlegget kanskje hadde hørt bedre hjemme her , men skitt au...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det spesial biler i bruktbilhandelen? det viste je ikk...hmmm...håper det gåri syklus da...

Fullt av biler du kun får i brukthandelen! Jeg kjøpte alle de gamle skylinene der! (70 GTR blant annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en AE86 Levin med sort panser og 190 hk der ;)

Jeg vet bilen fra Initial D er med.. Men det er en Svart/hvit Trueno (vippelykter) Den har 190 hk, som du sier. I spillet går den under navnet "SS-version"

Lenke til kommentar
Del på andre sider