Rockford_fosgate_no66 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Er det noen som kan fortelle meg forskjellen på disse 2 utgavene? x1 vs. n1 altså. kan ikke se noe forskjell på disse jeg men håper det er noen som kan hjelpe meg. skal kjøpe en slik snart men lurer derfor på hva forskjellen er! mvh Jonny Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Forskjellen er at denne ikke fungerer i europa.... N1 har NTSC-fargesystem...ikke PAL-kompatiblet....du får derfor ikke benyttet noen av de europeiske kartene...og du får heller ikke spilt av dvd-filmer kjøpt i europa. Dette itillegg til de vanlige us-import utfordringene med ikke-optimal radio etc. @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hei Gjør liv i en gammel tråd, pga noe av at jeg har nesten samme spm. Jeg har kikket litt på ebay, har funnet en vare som heter Pioneer avic N3, som jeg kunne få til en gunstig pris fra kina. Denne vil heller ikke fungere i Norge? Selger sier at det er med kartverk for Norge, noe jeg stiller meg noe usikker til. Noen meninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg