Bauer Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Hei Fikk et tips om hvordan man kan få gratis øl på butikken. De skal begynne å selge et nytt italiensk øl som heter "Caricacell". Et lyst øl der smaken minner litt om Lysholmer. Om man fyller ut det skjemaet som ligger på vedlagte link får man en 6 pack GRATIS ved alle Coop butikker. Dette er en kampanje for å lansere Caricacell på det norske markedet. Tilbudet gjelder bare ut februar 2003, så det gjelder å registrere seg så fort som mulig!! http://digilander.libero.it/caricacell/ Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JROdden Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 En gratis, ved _alle_ coop butikker? coop mega på stovner, coop prix på sellebakk, coop obs! tunejordet osv? I så fall kan jeg få gratis drikke ut 2004 tenker jeg.. Siter -jr @ jro alfakrøll rangerbox.net Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 jøss !! regner nesten med at dette er den gode gamle - u r an i-d-i-o-t ;) Men man må vel være det dersom man tror man får free øl ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by JROdden En gratis, ved _alle_ coop butikker? coop mega på stovner, coop prix på sellebakk, coop obs! tunejordet osv? I så fall kan jeg få gratis drikke ut 2004 tenker jeg.. Lykke til!:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 En sånn kampanje vil ikke være lov med norsk alkohollovgivning, så dette er nok bare tull ja.. Dessuten er det noe som heter at "er det for godt til å være sant, er det som oftest akkurat det".. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 He he Den der er jo gammal dahh Men denne derimot.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 noen posta den samme tingen på http://www.hardware.no Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by JROdden En gratis, ved _alle_ coop butikker? coop mega på stovner, coop prix på sellebakk, coop obs! tunejordet osv? I så fall kan jeg få gratis drikke ut 2004 tenker jeg.. Coop mega på stovner finnes da ikke :rolleyes: Nærmeste er vel Lørenskog :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Øl? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Alt som kunne ligne Lysholmer Double Ice vil jeg ha problemer med å kalle øl.... Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg