Nedi Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 synes vi burde hatt en hall of fame sticky her eller noe sånt...lime inn de beste bilene som kommer etterhvert, noen synspunkter på det? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 enig!! hadde vært kult sett alt det fete som blir laget!!! mage flinke her på forumet! ;) Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 seriøst det hadde vært drit kult...du er et sjeni...nedi's hall of fame....det blir verdensberømt...fresht...sinnsykt god ide:) fett :titties: :) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Du får be en Admin om å lage en Sticky.. HOF.. men da må du også bevokte den..hvem som helst kan ikke bare legge inn bilder der.. er ikke mange modder her som egentlig kvalifiserer til HOF.. menmen.. du får ta styringen Nedi;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 ideen liker jeg, men hvem er det som bestemmer hvilke moddder som skal legges inn??? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Siden Nedi foreslo syns jeg han kan gjøre det:P men vi kan jo kanskje gjøre sånn at man ikke kan kommentere bildene der? slik at vi får en fin og ren tråd? Ta ansvar Nedi!:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Siden Nedi foreslo syns jeg han kan gjøre det:P men vi kan jo kanskje gjøre sånn at man ikke kan kommentere bildene der? slik at vi får en fin og ren tråd? Ta ansvar Nedi!:P X høres bra ut:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 enig! sånn bare se ikke røre! hvis noen som vil komentere kan de lage en tråd på off topic Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Eller bare kommentere i den originale posten.. regner med at de bilene som blir med i en HOF-tråd vil allerede eksistere i andre poster;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Skal vi gjøre som i Digimods, slik at fem respekterte medlemmer må si at den fortjener å være i HoF eller?? :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Den er jeg med på..spørsmålet er hvem? sette opp en poll? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 har vært på ferie så jeg har ikke fått med meg utviklingen i tråden!! men greit, PM er sendt til ADMIN om sticky.... og, ja, bilene som kommer inn må godkjennes av de som er mest aktive her eller noe i den duren....de beste eller...ja.... kom med flere innspill til hvordan dette skal fungere Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 har vært på ferie så jeg har ikke fått med meg utviklingen i tråden!! men greit, PM er sendt til ADMIN om sticky.... og, ja, bilene som kommer inn må godkjennes av de som er mest aktive her eller noe i den duren....de beste eller...ja.... kom med flere innspill til hvordan dette skal fungere skal de som bestemmer gå igjennom alle modder på hele forumet?? eller skal vi gjøre sånn at de som vil ha sin modd på HoF, får de respekterte til å bestemme om den er verdt det eller ikke?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 det må bli at man har anledning til å gi frem forslag på om man ønsker å ha bilen på HOF, så må noen bestemme om bilen er verdig eller ikke Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg er enig i at det BØR bli Hall Of Fame her ja. Det begynner å bli en del flinke choppere her så det er viktig å ha noe å vide dem fram i! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg