Gå til innhold

noken som har 242 til salgs???

Ranger emnet

swenno

Anbefalte innlegg

alle med ein god og gammal 242 legg igjen din beskjed her!!!!!

kan godt vær påbegynt/ferdig prosjekt.....

og på jakt etter 940 turbo motor !! ft/fk er d samma,..... helst over 94 mod... ikkje så altfor høg km!!!

takkar! :)

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en til salgs i bergen da, først for 9000kr, så for 7000kr å så dumpa han prisen til 2000kr. bilen så jo ikke ut da, men når jeg plukka ut interiøret (ja.. jeg måtte jo kjøpe. var billig) så viste det seg at bilen var tilnærma rustfri..

angret da litt på at jeg herpa den, men nå står den på dynga og der blir den jo naturligvis stående..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høgger bare ikke en rustfri 242 vettu, det gjør du bare ikke det...

så sant så sant

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årsavgift, årsavgift og atter årsavgift..

Hvorfor anonnserte du den ikke da?

Sikkert mange som ville gitt 1500 for et rustfritt 242 karosseri som snart blei veteran..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swenno hadde nok bare lyst til å så bilder av biler han for avtaler å ringe men hører faen ikke noe

Gidde ikkje ringa på bilar/prosjekt som e heilt uaktuelle.... 100000 kr mann!!!!!!

venter til eg finne ein som passe meg......!knock

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor anonnserte du den ikke da?

Sikkert mange som ville gitt 1500 for et rustfritt 242 karosseri som snart blei veteran..

*kremt* den låg på autodb i flere uker, først til 9k så til 7k og så til 2k. ingen andre enn meg som ville ha den. og regna ikke med å få igjen noe for den når jeg hadde plukka av det jeg hadde bruk for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidde ikkje ringa på bilar/prosjekt som e heilt uaktuelle.... 100000 kr mann!!!!!!

venter til eg finne ein som passe meg......!knock

da må du ikke si du skal ringe igjen heler da vet du....

tiper du er 17 år og bare har lyst på bil så da ordner det seg sikker for deg å med tiden

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider