DCA Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvor gammel er moddern her da? 3 år å hårsår? Syns ikke modden var spesielt bra iforhold til andre modder jeg har sett ihvertfall! men du er hvist meget fornøyd selv ser jeg... :rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvor gammel er moddern her da? 3 år å hårsår? Syns ikke modden var spesielt bra iforhold til andre modder jeg har sett ihvertfall! men du er hvist meget fornøyd selv ser jeg... :rolleyes: Tja, ikke hvet jg!! jg kjenner ikke han/hu som har modda dn!!!! mn u kan jo spørre han/hu u!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Syns ikke modden var spesielt bra iforhold til andre modder jeg har sett ihvertfall! men du er hvist meget fornøyd selv ser jeg... :rolleyes: Alle må begynne et sted;) Ingen er verdensmestere fra starten av.. dette er hvertfall første mod fra han som jeg har sett.. og BTW.. det er ikke tråd-starteren som er hårsår her.. HAHA!!! LOL Ehm..hæ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 haha!!! hårsår ja!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 var vell min tredje eller fjerde modd så e ikke så flink enda.. men øvelse gjør mester :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 var vell min tredje eller fjerde modd så e ikke så flink enda.. men øvelse gjør mester :P ja d er sant!!! modden var fin dn!!!! stå på!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 var vell min tredje eller fjerde modd så e ikke så flink enda.. men øvelse gjør mester :P Alltid bra med nye folk på forumet;) Har du sett tråden "veiledere"? der finner du det meste du trenger;) Må si du liker utropstegn Olsen_Nissan :P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Alltid bra med nye folk på forumet;) Har du sett tråden "veiledere"? der finner du det meste du trenger;) Må si du liker utropstegn Olsen_Nissan :P X ja gjør vell d!!! :fingers: :knob: noe imot d??? jg har ikke bett dg komenter mg jg, eller har jg d???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Å hallo.. så du ikke :P som kom etterpå?! må du ta alt seriøst?! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Å hallo.. så du ikke :P som kom etterpå?! må du ta alt seriøst?! X sorry asså!! så ikke d jg! hehe!! nope er egentlig ikke så veldig seriøs nei!!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg