Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Jeg vant trekningen av 5stk. gavekort på Harald Huysman Karting AS, alt jeg gjorde var å legge visittkortet mitt i en bolle :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Orb.Net Jeg vant trekningen av 5stk. gavekort på Harald Huysman Karting AS, alt jeg gjorde var å legge visittkortet mitt i en bolle :cocain: mohahahahha, håper du kommer når jeg er på jobb, skal du få den største drittkarten :D:D:D:D hehehe neida.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Essex mohahahahha, håper du kommer når jeg er på jobb, skal du få den største drittkarten :D:D:D:D hehehe neida.... Når stenger det der essex? kunne kansje kjørt en dag.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Essex: Du har _ikke_ sperre på bilen right?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Essex mohahahahha, håper du kommer når jeg er på jobb, skal du få den største drittkarten :D:D:D:D hehehe neida.... Men seriøst, det er noe galt med styringen på de kartene. wang911 bytta kart 4 ganger på et heat. Likevel er det morro, tar en dårlig kart som en god utfrodring :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Husk at det ikke er servo da kiddie kiddie Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Bauer Husk at det ikke er servo da kiddie kiddie Heldigvis er jeg ikke helt novice, men wang911 fikk en kart hvor rattet nesten satt bom fast, jeg fikk en som understyrte 10 ggr. så mye i høyre som venstre sving etc. etc. Det komiske var at wang911 byttet den ene karten, så kom en kamerat inn og bytta til seg den som wang911 nettopp hadde levert fra seg lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg