ekkoj Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 att sånn at den driver mest på bakhjula. Da trenger man VCD? Right? og man trekker den til høyre eller venstre? pluss eller minus liksom? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 drifter med skyline nå(r 34)full trim, sports dekk(hard bak og soft foran), satt sånn at den driver mest på bakhjula. det er skikkelig driftebil ass:D prøv det! hehe okei...skal prøve...prøv med RS6 du da? se om du klarer å få rompa ut der...ikke lett som jeg sa ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 http://www.gt4tuneshop.com/setups.htm Gå her og prøv mustang setupen. På Special Stage 5 klrte eg å ligge så brei eg ville så lenge eg ville i tredje gir. Sykt oppsett. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Noen som har prøvd seg på 4wd drifting? Jeg bruker en R32 Skyline GTR(699hk) til 4wd drifting, den er min favoritt så langt! Skikkelig moro bil, mye bruk av håndbrekk. Testet også å skabb trimme Mine`s Skylinen, men den var ikke like moro! Audi RS6 går det an å drifte med, men krever MASSIV innsats!!! RS200? Den er bare mental! Trimme den ut av sitt gode skinn så er bilen helt på styr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Syns apricot hill er helt konge,AE86Levin-NA , Porka"Yellow bird" og r32 gts-t er vel de som er flittigst i bruk til drifting. Noen som tar hele svingen etter deppo sletta?:) Enig der! Apricot Hill er en kjempebane å drifte på. Den svingen der skal jeg ta. . . En gang. . . Har fantasert om å ha en monster sladd gjennom den svingen siden GT3! Trur det höres ut som en jobb for Lotus Omegaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Syns apricot hill er helt konge,AE86Levin-NA , Porka"Yellow bird" og r32 gts-t er vel de som er flittigst i bruk til drifting. Noen som tar hele svingen etter deppo sletta?:) Mener jeg har klart den. Har nesten ikke kjørt den banen på gt4 så på tide nå. :) På gt3 var det ikke noe problem og ta hele. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Litt 4wd drifting Hvordan er det å ta replayer fra TG4 med usbpenn? Går det i hele tatt an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Fillern! Dem blei jo stor! Hadd gambla på thumbnails doh doh doh doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 "maxa" bmw 2002 med full diff brems og ræva dekk er grymt. da man kan ligge alvorlig breit... :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 drifter med samma bil hele tida. nissan skyline r34 (4WD), lett å ligge breit med den:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 drifter med samma bil hele tida. nissan skyline r34 (4WD), lett å ligge breit med den:) Ja enig. Går til og med helt original og det gjør den fint i virkeligheten og. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Legger opp litt flere bilder jeg.. Måtte jo kose litt med D1Gp bilene, testa en Soarer og fikk til litt action med en RX 7 Legger med et par bilder av Omegaen også... :D Selv om jeg ikke drifte med den, så ligger den ihvertfall sideliengs her :D Håper dere liker de Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ingen som kan legge ut en ordentlig film da? Den filmen som var nevnt her tidligere i tråden.. det var IKKE drifting.. det var jo bare litt krenging... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa155 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har film fra GT3 da... hvis det hjelper :P Men en skikkelig breisladd fra Midfield... men har ikke noen plass å legge den... er med en 500hk Nissan 200SX av den gamle typen.. Lille med OZ Futura i gull :D hehehehe Noen som har plass til den..ta kontakt på msn evt.. eller hvis du bare vil ha! hehe kjv2000@hotmail.com Siter Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II Klikk for å se Bildegalleriet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 har en replay av litt drifting(4WD)(ikke noe store greier):) vurderer å filme det med cam eller no... er det vanskelig å legge ut en film da? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg