dusico Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 noen som har drifting oppsett til bila her, eller universal oppsett?? corolla gt-apex spesiellt...??? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 har ikke noe spess oppsett egentlig... det jeg gjør med AE86en (S.Shigeno ver.) er at jeg trimmer den til 254hk UTEN turbo... den beste fjæringen, og det beste drivveket og all lettingen.... oppsettet jeg kjører på er: Dekk: standard/road foran og bak Fjæring: Springrate:14 f og b Camber:4.5 f og 3.0 b Stab. : 7 f og b LSD: 25/60/12 dette er i hvert fall det oppsettet jeg har(til nå) det er bare å prøve seg frem egentlig!!! :D På giringen burde du bare prøve deg fram...( det gjelder egentlig alt) Det eneste er at du burde ha kassa ganske tettsteget.... Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 HEi. Noen som får til noe særlig bra drifting med vanlig håndkontroll her? Forsøker meg litt på å drifte, men det er så jæ**** lett å enten få for brei sladd og gå rundt, eller så får jeg en kontra uten sidestykke og går rundt på den. Leste på et annet forum at det skulle være lettere med 900' ratt, men det har jeg ikke råd/plass til... Noen tips? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har prøvd å drifte litt i GT4, så langt er det frustrerende greier, smeller i GT3 når jeg skal drifte. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 har prøvd å drifte litt i GT4, så langt er det frustrerende greier, smeller i GT3 når jeg skal drifte. Hehe, frustrerende er vel bare forbokstaven vel... Er det ikke litt nedtur å sette på GT3 da? Når det til og med er D1-biler i GT4? Husker jeg drifta med Viper GTS i GT2 på PS1 rundt Autumn Ring mini, det var stas det, men da visste man jo ikke hva drifting var engang, man bare gjorde det :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Prova med en RUF CTR "Yellow Bird", installer racing bremser. Og sedan bara ut på Trial Mountain (eller El Capitan), släpp gasen i kurvorna så kommer driften. Meget fint. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Prova med en RUF CTR "Yellow Bird", installer racing bremser. Og sedan bara ut på Trial Mountain (eller El Capitan), släpp gasen i kurvorna så kommer driften. Meget fint. Var en liten tur på Trial Mountain med den igår, la merke til at den var ganske glad i å komme med rompa når man går av gassen ja.. (ikke helt ulikt Porsche IRL??), men hadde sportsdekk på, så det ble en relativt hårete opplevelse ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe, frustrerende er vel bare forbokstaven vel... Er det ikke litt nedtur å sette på GT3 da? Når det til og med er D1-biler i GT4? Husker jeg drifta med Viper GTS i GT2 på PS1 rundt Autumn Ring mini, det var stas det, men da visste man jo ikke hva drifting var engang, man bare gjorde det :D Er litt nedtur å sette på GT3 ja :), blir litt feil liksom. Når jeg sitter å kjører så driter jeg i hvaslags bil det er egentlig, det viktige er å få til noen fine sladder. På replayen hadde det vært kult å se Tanaguchi sin S15 eller noe, men jeg klarer ikke å drifte med den i GT4 i det hele tatt, jeg fikk den til å spinne fælt og snurre rundt ukontrollert da, etter litt trim. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 . På replayen hadde det vært kult å se Tanaguchi sin S15 eller noe, men jeg klarer ikke å drifte med den i GT4 i det hele tatt, jeg fikk den til å spinne fælt og snurre rundt ukontrollert da, etter litt trim. Slik mener du? Eller slik? Liten film her:Dårlig drift, men men Jeg har forsøkt meg litt med denne... Får det sånn halveis til, men kan ikke ligge under 3.gir, for da skjærer det seg på kontraen.. Mens andre gjør slik: EDIT:Ikke mine bilder + litt confusion om hvilken D1-driver som kjører hva her :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Fullt mulig å drifte på gt4 :D Bruker selv en lotus elise 111s? (den med 190hk eller noe org.),max trimmet,min vekt,soft dekk framme og hard dekk bak. Kjører på timetrial på banen authom? mini ring...virker drit fett!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Fullt mulig å drifte på gt4 :D Kjører på timetrial på banen authom? mini ring...virker drit fett!! Liker den banen jeg og, takk for tips på bil :) Men, har en (vrang)forestilling om at skal man drifte, skal man kjøre riskoker :D Men, har jo prøvd med Ruf'en, så får vel teste Elise'n også ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Husk manuelt gir,gir ned i 1.giret rett før svingen :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa155 Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 altså... drifte rundt på GT3 er ikke noe problem, da er rattet låst i F1 modus som jeg kaller det, kvart turn hver vei... men på GT4 så klarer jeg å legge bilen breit, men da med 900graders turn rekker man sjeldent den kontraen og bilen går rett at skogen! Skulle vært mulig å låse rattet i F1modus i GT4 også... Men øvelse gjør vel mester... Men er redd for at servoen i rattet kommer til å skjære seg en dag skal man tvinge den så hardt og fort man må gjøre for å drifte... Og når jeg sier drifte, da er det ikke snakk om å få bittelitt sleng med bakenden av bilen.. men rattet maks over til ene siden og kontrolere med gass... DA ligger man breit.. ;) og så skal man vel helst spinne når man ligger breit, og ikke skli slik man lett gjør med RUF BTR'en... ;) Siter Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II Klikk for å se Bildegalleriet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hva med å smelle opp en driftingkonkurranse? f.eks en runde rundt Mountain trial eller hva den heter, en rå bane å kjøre drifting på. Kjører Corolla ae86 med n/a trim. Digg bil å drifte med. Har prøvd med Taniguchi sin og blitz skylinen, men jeg har ikke sjans med de bila. Mye enklere å drifte med n/a bil og helst 200 - 300hk, hvertfall til å begynne med. Noen som bruker ratt til å drifte med? Får det ikke til med ratt, må bruke spak. Blir litt ufølsom gass / brems men. Noen som har prøvd seg på 4wd drifting? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 altså...drifte rundt på GT3 er ikke noe problem, da er rattet låst i F1 modus som jeg kaller det, kvart turn hver vei... men på GT4 så klarer jeg å legge bilen breit, men da med 900graders turn rekker man sjeldent den kontraen og bilen går rett at skogen! Skulle vært mulig å låse rattet i F1modus i GT4 også... Men øvelse gjør vel mester... Men er redd for at servoen i rattet kommer til å skjære seg en dag skal man tvinge den så hardt og fort man må gjøre for å drifte... Og når jeg sier drifte, da er det ikke snakk om å få bittelitt sleng med bakenden av bilen.. men rattet maks over til ene siden og kontrolere med gass... DA ligger man breit.. ;) og så skal man vel helst spinne når man ligger breit, og ikke skli slik man lett gjør med RUF BTR'en... ;) Fullt mulig og rette opp kontraene med ratt. Trenger bare øvelse. Og det går ann å¨låse rattet til 180 grader, men det suger. Mener det var å trykke select r3 høyreratt gir. Hva med å smelle opp en driftingkonkurranse?f.eks en runde rundt Mountain trial eller hva den heter, en rå bane å kjøre drifting på. Kjører Corolla ae86 med n/a trim. Digg bil å drifte med. Har prøvd med Taniguchi sin og blitz skylinen, men jeg har ikke sjans med de bila. Mye enklere å drifte med n/a bil og helst 200 - 300hk, hvertfall til å begynne med. Noen som bruker ratt til å drifte med? Får det ikke til med ratt, må bruke spak. Blir litt ufølsom gass / brems men. Noen som har prøvd seg på 4wd drifting? Driftekonk? Hvordan skal det funke? Sende inn replay, men hvordan? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg