rsport-raggare Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 jeg er litt nyskjerrig her... jeg pleier å drifte i arcade mode på gt4 å da er det jo enkelt... så jeg lurer på åssen dere klarer å drifte på gt mode med tcs å sånt??? åsså lurer jeg på åssen man får bilder å film å sånt fra spillet å over på pc?? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Må bare si at GT3 er helt konge å drifte i etter å ha spilt gt4. Prøvde det er om dagen. Jeg begynner å få til drifitnga i gt4 og. Og til de som ikke enda får det til, så trengs det flere måneder med trening for å bli kjent med ratte. Ikke legg for bree slædder og prøv å styr slædden med gassen! Kan prøve å få lagt ut en film etter hvert. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 jeg er litt nyskjerrig her... jeg pleier å drifte i arcade mode på gt4 å da er det jo enkelt... så jeg lurer på åssen dere klarer å drifte på gt mode med tcs å sånt??? åsså lurer jeg på åssen man får bilder å film å sånt fra spillet å over på pc?? Det er jo ikke tcs og sant på gt mode da! Film kan du enten kjøpe en sang dings som er lagd til det. Eller så kan du filme replayen med et kamera. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg brukte Logitech Driving ForcePRO (eller hva det nå heter) 900 graders rattet.Jeg brukte håndkontroll før funka ganske greit men man har jo enda mer kontroll med ratt. ok. jeg bruker det blå Logitech rattet. synes det er mye bedre enn med kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det jo traction controll på gran turismo mode da...å hva er sånn sang dings?? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 det jo traction controll på gran turismo mode da...å hva er sånn sang dings?? det går da an å skru av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvordan??............... Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvordan??............... Gå inn på settings før du kjører. Så trykker du driving aids og så stiller du alt på 0. Skal prøve å finne den dingsen. :) EDIT: Jeg fant den dingsen som kan ta opp replayer og sende til pc. http://www.granturismo.no/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=14 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvordan??............... før du skal kjøre kommer det opp en meny. der trykker du på settings i stede for start. så blar til sida til du finner "driving aids". resten skjønner du vell selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 noen som kan fortelle hvordan justerbare LSD fungerer? hva er hva liksom? hvordan få den helt ESAB:P når det gjelder 4x4 drifting er standar impreza me reguminerte dekk sjeef:) hehe. slenger som f. hehe Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 noen som kan fortelle hvordan justerbare LSD fungerer?hva er hva liksom? hvordan få den helt ESAB:P lurte litt på det jeg å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hehe..når jeg drifter bruker jeg mazda rx7 98modell BLOD trimma;P setter tcs og asm til 0.. bruker seff man giring og drifter som en gris.. legger ut en liten film om ikke alt for lenge.. til 4wd drift bruker jeg HPA golf r32 og justerer litt her og der og drifter værre en med rx7`en... øvelse gjør mester KEEP it Sideways Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har begynt å få til driftingen en del på GT4 jeg også nå. Bruker Chevrolet Corvette C5 Z06 og Suzuki Escudo mest, med de rette innstilingene blir de to bra drifte biler. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Mitt tips på fylla er å ta hver sin 240, rallybane på arcade, mest mulig stivkjøring, også veldig motro da den ene hadde 240 og vi skrøyt at vi var ute å stivkjørte med 240er, fy faan det er moro å få kjeft noen ganger, hehe... også kan charger være moro der og. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Amuse Carbon-R med N3 dekk. Alle aids av. Ingen innstillinger kreves. Drifter evig.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg