Dr_BASS Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hei Har etterhvert begynt å få en metallisk klunkelyd noen ganger når jeg slepper og gassen eller går av og på og noen ganger når jeg akselerer sakte. Høres nesten ut som mellomaksel som klunker borti noe eller noe sånt. Hadde bilen opp på bukk i dag og sjekket etter slark på de fleste ting men fant intet. Noen som har noen forslag? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Sjekket du drivakselmansjettene når du holdt på under der? På Scorpioen min var det hull på en mansjett, dette førte til at alt fettet kom ut og mye skitt kom inn. Kjøpte ny mansjett og rengjorde/smurte knuten godt, da kom lyden bort. Kjørte vel et halvår før jeg gjorde noe med det, og på slutten hørtes det ut som om jorda holdt på å falle sammen hver gang jeg akset eller bremsa med motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Samme lyd på mutterns bil, rett under føttene til personen på passasjersiden, kommer det et sånnt klukk i dumper osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg gjorde ikke det, jeg får sjekke litt mer på jobben på mandag. Men jeg blir jo nærvevrak av å høre på den lyden. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Kardangen har gått til helvette, hjula har låst seg. Må få tak i ny kardang med lsd noe som ikke lett. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Da var en ny en på vei, kommer morgen :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg