Gå til innhold

Hvorfor jeg ikke koser meg i helga

Ranger emnet

ecko

Anbefalte innlegg

Skulle BARE ut å kjøre en tur i lunsjen. Rett utafor porten på jobben sier det BANG. titter under bilen, der henger drivakselen fra hjulet og dingler doh Heiser opp bilen senere på dagen for å bytte venstre driv aksel. Ser litt rundt meg i motor rommet STORT hull i girkasse. Morro kebabåndes

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

huff ja.... du syntes du har det ille ? Har ødelagte stempler på min jeg.... må bytte stempel,ringer,rådelager,pakninger, borre opp igjen,slipe veiva osv osv sombrero

:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å se det fra den lyse siden: Reiv nylig ut motoren i celica'n min, og det er samme motor og girkasse i MR 2'n Så delene har jeg liggende :D Ottesen; du har vel drifta i hjel bilen:p Jeg trilla så vidt bortover

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å se det fra den lyse siden: Reiv nylig ut motoren i celica'n min, og det er samme motor og girkasse i MR 2'n Så delene har jeg liggende :D Ottesen; du har vel drifta i hjel bilen:p Jeg trilla så vidt bortover

haha...:) faktisk ikke, tenningsbank er årsaken

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ødela vindusviskeren min jeg.

Forbanna irriterende

hehe...uff uff ja, fæle greier

doh

:)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jævlig vondt i knet...heheh... :rolleyes:

å fy faen for ei postwhore jeg er...:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår