Gå til innhold

USERIØS selger!!

Ranger emnet

DCA

Anbefalte innlegg

Ringte for 2 uker siden på en volvo 740 tic.. bilen var ribbet helt ned for ett år eller 2 siden å bygget opp igjen helt på nytt! motor var kun grom deler og yta 386hk! getrag girkasse og nytt og sterkere drivverk! annlegg med 3 lcd skjermer, 4 10" subber og frontsett som greide på det..nypris var 40000 på bare annlegget! fyren virka meget seriøs og ok å snakke med! skulle sende meg en liste på mail om hva som var gjort med motor og annlegg! altså en spesifikert liste! den kom aldri enda jeg ringte å spurte om den en gang! så prøvde jeg å ringe senere en dag men fyren tok ikke tlf! så ringte jeg til en toyota forhandler i Mo I Rana hvor fyren holdt til...ingen av gutta på verkstedet der hadde hørt om bilen...men fikk han til å ringe fyren og da tok han den...fikk deretter en mld og fikk da svar at jeg måtte vente til neste helg...siden har jeg ikke fått tak i ham...fikk en kompis til å prøve med sin tlf å fikk ikke svar men han ringte på igjen med engang og sa bilen var kanskje solgt... prøvde rett etter med min tlf...ikke svar...

Fyren holder til i MO I RANA og tror han kaller seg Lillevik Racing!

han drev bilfirma/tuning sa han! noen som har hørt om fyren? eller bilen?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Mo jeg, og det er ikke store byen, hadde sikker vist det hadde en slik bil trillet rundt her. Vet forresten av et par Lilleviker som råner rundt her, men da går det for det meste i 240er da...

Men gudene vet, finnes den på Mo er den i så fall bortgjemt.

han har en 245 å! er til salgs på autodb har jeg sett! en gullfarget stygg en! er en glt men er satt i en turbomotor på 190 hk eller no tror jeg!

en bil han selv mente var pen...så sikkert ikke den glupeste fyren!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte for 2 uker siden på en volvo 740 tic.. bilen var ribbet helt ned for ett år eller 2 siden å bygget opp igjen helt på nytt! motor var kun grom deler og yta 386hk! getrag girkasse og nytt og sterkere drivverk! annlegg med 3 lcd skjermer, 4 10" subber og frontsett som greide på det..nypris var 40000 på bare annlegget! fyren virka meget seriøs og ok å snakke med! skulle sende meg en liste på mail om hva som var gjort med motor og annlegg! altså en spesifikert liste! den kom aldri enda jeg ringte å spurte om den en gang! så prøvde jeg å ringe senere en dag men fyren tok ikke tlf! så ringte jeg til en toyota forhandler i Mo I Rana hvor fyren holdt til...ingen av gutta på verkstedet der hadde hørt om bilen...men fikk han til å ringe fyren og da tok han den...fikk deretter en mld og fikk da svar at jeg måtte vente til neste helg...siden har jeg ikke fått tak i ham...fikk en kompis til å prøve med sin tlf å fikk ikke svar men han ringte på igjen med engang og sa bilen var kanskje solgt... prøvde rett etter med min tlf...ikke svar...

Fyren holder til i MO I RANA og tror han kaller seg Lillevik Racing!

han drev bilfirma/tuning sa han! noen som har hørt om fyren? eller bilen?

mange som liker å skryte av hva de har bak låvedøra.. falske annonser etc... deler som de ikke har osv doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at han er helt tullerusk, i og med at han legger ut falske annonse.

Men, La nå bare kuken sitte der å tro han har en 740 å selge... Er ikke akkurat slik at han har lurt fra deg penger akkurat...

Du får jo ikke kjøpt noe bil uansett om du får tak i han eller ikke...

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sier eg ikkje 100% sikkert, men eg mener eg har sett et par biler til salgs under navnet "lillevik racing" på autodb. blant annet en golf1 som hadde turbo og gikk noe sinnsykt, og en eller annen volvo. viktig å si at dette e eg ikkje helt sikker på (så eg burde kanskje holdt kjeft?), men navnet var ganske likt hvertfall, og det slo meg at de annonsene virket som bullshit..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider