Dalern Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg kjøpte også delebil,som var for god til å være delebil (trodde jeg)... Jeg solgte den til lillebroren min,mn da han begynnte å "grave" i den,kom det en del rust fram..Mn nå er den snart ferdig (etter en del arbeid) Den har forresten manuell kasse nå... Bare ikke ta deg vann over hodet;) det kan bli ganske dyrt, og tidkrevende Mn lykke til iallefall! Hold oss oppdatert Du hadde litt mer og gå ut ifra der da :p Liksom ikke en eneste del som er hel på denna.Interiør er helt forferdelig.Ikke en eneste hel stol.Så jeg må bytte ALT hvis jeg først skal ta den. Litt usikker på hva jeg gjør altså.Veldig lyst.Men ser dårlig ut.Som sagt,tror det blir ett nytt skall gitt. Lykke til videre med din :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Prisen for og dra ut trynet var litt over 5k Det hørtes jo egentlig ikke så gale ut, trodd det var mye værre jeg gitt :rolleyes: lykke til viare da, uansett hva det blir til... Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 skal ikke fortelle litt mer hva som skjer/ har skjedd da? hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hehe ^^ Det som egentlig skjedde til slutt var vell at jeg og Cchris dro til Halden og hentet meg en 325i i steden. Litt lettere jobb på den. Og tror akkurat at jeg har fått ordnet motoren også ;) Kom vann i olja på den. Tenkte jeg skulle lage en tråd og vise fram de bildene. For herregud og det så ut i den motoren. \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kedvart Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Skulle forresten ha hatt tak i en servo.Også mangler jeg fortsatt interiør.Så hvis noen har noe liggende.Som dere har veldig lyst til og bli kvitt.Så er det bare og si ifra:D .hehe Har komplett servo liggende, hvis fortsatt interessert.. Siter BMW 325i 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Har komplett servo liggende, hvis fortsatt interessert.. Ja :D.. Det er jeg!:) Mye skulle du hatt for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Har forresten denna 320i motoren liggende da. Skulle hatt den bort. Dårlig plass til den. Pluss alt 320i understell. Så hvis noen driver av med prosjekt.Si ifra. Så jeg får det bort. Går til en grei penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 årsmodell på motoren da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 årsmodell på motoren da? Det er en 86. Motoren er i god stand.Startet og gikk da jeg tok den ut! ikke noe ulåter og sånt. \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg