Gou Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 -Bakluke uten "org" bremselys -org fjører -ny ytre drivknute (kostet meg 2500,- da inkl 750 i depo. for den gamle) -org style front fanger (liten liten skade.. enkel å fikse ved lakk) Har vel diverse annet tjafs... Mangler du noe så spør.. :D BUD ØNSKES... Tar plass...... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hei! Vi drev å snakket om fangeren din engang før, da du bestemte deg for å beholde den. Var en jeg kjenner som vil ha den. Kan du maile meg et bilde av hele fangeren og et av skaden? Pris på fangeren? Har sett et bilde engang....står det fortsatt gitter i fangeren og har du de plæstikk sakene som står der org? Tror han er int fortsatt...sa iallefall det sist jeg prata med han........ Mvh Thomas. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Ooops...PM er sendt..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Tror alt skal være der... Skal ta en titt seinere :) Fangeren må jo lakkes uansett så er det et område på 20x20cm så må legges et lite lag med sparkel (ikke bunk , bare lakk & skraper).... Skal få inn et bilde her jeg..... Å viss noen av dere får problemer med at ytre drivknute blir defekt så husk at jeg har en SPLITTER ny org.del til salgs ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Yes...da venter jeg på bilde.....så skal jeg høre med han duden....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du kan godt maile meg bilde på mail adr jeg PMa til deg.........Kanskje lettere........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg