Gå til innhold

Frontsett i Golf 2

Ranger emnet

Mx-MaN

Anbefalte innlegg

Har bygd endel bilstereo i Golf 2 og uten tvil det beste resultatet får du ved tre vegs komponent sett, med midbass i døra og mellomtone i org uttak på dashbord og diskant i nærheten av mellomtonen (enten oppå dashboard eller innfelt i a stolpe)

Vil selvsagt fungere greit med to vegs system med diskant oppe på dashbord og mellomtone i døra, men lydbildet kan bli litt lavt dersom en ikke får vinklet mellomtonen litt opp.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.powertech.no/tomgr/golf/door.jpg

her er bilde av min montering...

laget en sånn ny dør-ting av tre istedet for den originale i plast... funka genialt! tok litt tid å få høvla til alle kanter og sånn,slik at den passa 100%,men det var helt klart verdt det! :) :)

diskantene plasserte jeg oppe på dashbordet,der det er original-hull til 3.5" høyttalere... fungerte helt greit,selv om det kanskje ikke her helt ideellt at de spiller opp i frontruta... :)

EDIT: frontsettet var forresten et JBL GTX-625 :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

dette må være det dummeste spørsmålet som har kommet ever,men må nå spørre.finner ingen som helst spor på at d har vært noen orginalhøytalere i golfen min.

golf 2 87mod, hvor skal disse orginal elementene stå egentlig ?

eneste jeg finner er selvgjorte 7.10" i bakdørene.

På dashboardet...

Helt framme på dashboardet. Lengst inne ved frontruta. Helt til høyre og helt til venstre.

Der er det et lokk.. Under der er det høytalere.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider