Gå til innhold

Earthquake: Prosjekt Clio Williams demobil

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener ikke å rasere trå'n din, Pål, men måtte bare si det... :) Mye tastatur og lite handling, er vel også en måte å si det på... :)

Ja, det er mye skrytepaver her inne, så det skal bli gøy å se hva enkelte kommer opp med i neste sesong:) Skal bli moro å holde på utover vinteren nå som jeg har fått leid meg inn på et fint verksted. Kjipt å stå i snøføyka å montere nylakka bil :eek:

Jeg holder meg helst unna kaffi'n, den får noen andre bøtte i seg, men køstom kan vi jo prøve å få til noe av :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Renault 19 har aldri vært levert med 2 liter, kun 1,8 og det er nesten samme motor. 2 liter har orgianlt 150hk og 1,8 har 137hk og det skiller endel på dreimoment. Men for all del, 1,8 liter'n går nesten like bra:)

ja så sant så sant. Da må jo clion gå skammlig bra. Stå på morro med noe som skiller seg ut fra mengden.

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ikke blitt gjort stort siden sist nei, bilen har stått å ventet på at det skulle bli støpt nytt gulv på verkstedet, nå er det gjort, så da blir det vel gjort litt igjen utover nyåret:)

Skal få bestilt meg nye frontlamper og muligens nye baklampersnart, så får vi se hva mer det blir utover våren:)

Er på utkikk etter 7-9" x 18" chrom felger med boltsirket 4x100 og innpress på mellom 20 og 35mm. Så hyl ut hvis noen vet om noen som har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det er ganske kostbart

Plasten koster kr 2999,- for 20kg

Herder koster kr 799,- for 5 kg

Fyllstoff koster kr 1499,. for 29 kg

Hvis du tar kontakt med autod.no, så kan han kanskje selge deg i litt mindre kvanta

jeg har mulighet til å lage til litt mindre kvanta her, har et spann som er åpnet så jeg kan tappe over om noen ønkser mindre "porsoner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mulighet til å lage til litt mindre kvanta her, har et spann som er åpnet så jeg kan tappe over om noen ønkser mindre "porsoner"

Det er feigt :mat

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone