Gå til innhold

Min Golf 1,8

Ranger emnet

Golf 91mod

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ting tar tid! har fått på hvite blinkere foran nå! skal ha glassklare med tida, skal sote litt ruter og! liker anonymitetet det gir =) (selvom polti ikke meiner det samme da) ..

Senk blir det, og G60 breddere pluss skjørter.. og nye 16" sommerfelger! =)

må også skaffe nye fangere foran og bak, siden jeg skal ha bort hengerfestet, og har satt på andre tåkelys (hella DE-linser) små runde tøffe lys! stygt å ha stort hull der når man kan ha et hull som passer lysa godt! slike hull som du har på din fanger lixom

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting tar tid! har fått på hvite blinkere foran nå! skal ha glassklare med tida, skal sote litt ruter og! liker anonymitetet det gir =) (selvom polti ikke meiner det samme da) ..

Senk blir det, og G60 breddere pluss skjørter.. og nye 16" sommerfelger! =)

må også skaffe nye fangere foran og bak, siden jeg skal ha bort hengerfestet, og har satt på andre tåkelys (hella DE-linser) små runde tøffe lys! stygt å ha stort hull der når man kan ha et hull som passer lysa godt! slike hull som du har på din fanger lixom

skal du selge tåkelysa dine da;)

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fiksa du viskern bak slik ?

du tar av dekselet på innsida på bakluka, så srur du av staget av det ene festet (ikke det festet som er festet til vindusviskermotoren) og dreier det 180grader i rundt, og fester igjen.! resten av stillingen finstiller du med å skru på selve viskeren..! veldig lett:)

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar av dekselet på innsida på bakluka, så srur du av staget av det ene festet (ikke det festet som er festet til vindusviskermotoren) og dreier det 180grader i rundt, og fester igjen.! resten av stillingen finstiller du med å skru på selve viskeren..! veldig lett:)

mener du selve staget ? det som er festet med klips? eller det som er festet med 10mm mutter på visker motoren ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig, staget som sitter nerri visker motoren! =) den med den 10mm på! sitter helt til venstre.. kan ikke ta feil =)

hvordan skal den stå da? rett motsatt av det den gjør nå ?

kan noen ta ett bilde av hvordandet staget skal stå?

slik som mitt er nå står viskern ca 40 grader skrått til venstre sett bakfra...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal den stå da? rett motsatt av det den gjør nå ?

kan noen ta ett bilde av hvordandet staget skal stå?

slik som mitt er nå står viskern ca 40 grader skrått til venstre sett bakfra...

hvis den står i original posisjon, så skal du bare løse opp skrua, og ta løst staget, slik at det ikke sitter i motor pinne, så kan du bare legge ned viskeren, deretter skru på igjen mutteren på motorpinnen der... and thats it

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den står i original posisjon, så skal du bare løse opp skrua, og ta løst staget, slik at det ikke sitter i motor pinne, så kan du bare legge ned viskeren, deretter skru på igjen mutteren på motorpinnen der... and thats it

Fiksa :) var enkelt somfy joh.. tror kanskje jeg var litt bortevekktrøtt da jeg monterte det :S

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider