thomas@skauen.com Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 ser ut som det er flere her som ville hatt god nytte av en opplæringsvideo for premiere. 18 timer lettfattelig undervisning på dvd med opplærings cd-rom. selges til halv pris. Spørsmål? thomas@skauen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 kunne faktisk tenkt meg å lære det, men 18 timer foran en TV-skjerm... drunk Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas@skauen.com Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 man får ta det bit for bit etterhvert som man behøver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Høres veldig interessant ut, men har et par spørsmål: 1) Hva er det filmen omfatter? Er det helt på nybegynnelsestadiet eller er det for viderekomne? Eller hva? 2) Pris? 3) Språk? Norsk, Engelsk, Bengalsk? 4) Sender du den til meg med vanlig post? 5) Hvem har laget den? Etc. etc. Litt mere informasjon hadde vært kjempefint?! Tusen takk:) Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas@skauen.com Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Filmen er på engelsk. Laget av et firma som heter Total Training. De lager opplæringsvideoer for de fleste adobeprogrammer. Filmen tar for seg alle funksjoner i Premiere, slik at du blir en ekspert på programmet etter endt gjennomsyn. Filmen kostet 2000 kr ny, og jeg kunne tenke meg å få igjen en tusenlapp for den. Det er den definitivt verdt! Filmen kan sendes slik du skulle ønske det, bortsett fra med storken naturligvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 OK. Takk. Synes 1000kr. var litt drøyt. Tror jeg dropper det da. Originally posted by thomas@skauen.com Filmen er på engelsk. Laget av et firma som heter Total Training. De lager opplæringsvideoer for de fleste adobeprogrammer. Filmen tar for seg alle funksjoner i Premiere, slik at du blir en ekspert på programmet etter endt gjennomsyn. Filmen kostet 2000 kr ny, og jeg kunne tenke meg å få igjen en tusenlapp for den. Det er den definitivt verdt! Filmen kan sendes slik du skulle ønske det, bortsett fra med storken naturligvis! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg