TurboPolo Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Tror ikke denne vil bevege no særlig på seg.... Bygge slik Frode?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Konge Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Polo med fart! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Tror denne hadde vært heftig i den nye gatebil serien!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 wow! pen var den ikke, men morro er det sikkert :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Like stygg som FoliaTec Bora'n jo... Nja - kanskje enda værre faktisk! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Kid-A Like stygg som FoliaTec Bora'n jo... Nja - kanskje enda værre faktisk! sombrero den der var bare plain ugly! fysjom! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by TurboPolo Polo med fart! 1.4/1.6 16V jo....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Kid-A Like stygg som FoliaTec Bora'n jo... Nja - kanskje enda værre faktisk! sombrero Den vingen passer jo like dårlig som på den Hyundai accenten ( Juletre bilen) som går her i Bergen.:rolleyes: :rolleyes: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Ganske OTT Men AFH ruler Skjønner ikke at de har konstruert den slik at motoren lener så my forover..... Skulle nok ha klart å klemme ut 250 hk ganske lett av en Turbo AFH selv. Med Digifant, og T25, IHI eller K04 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 deler av bilen var jo tøff da men :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Polo Classic Ganske OTT Men AFH ruler Skjønner ikke at de har konstruert den slik at motoren lener så my forover..... Skulle nok ha klart å klemme ut 250 hk ganske lett av en Turbo AFH selv. Med Digifant, og T25, IHI eller K04 Og dette kommer fra mannen som mener siste skikkelige poloen ble laget i 94... hvor var AFH motoren da???:D tar gjerne ett slikt sett på 250hk til min AFH jeg dersom du supplerer med girkasse og drivaksler som tåler det...:cool: Og ja AFH ruler Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by nitewlkr Og dette kommer fra mannen som mener siste skikkelige poloen ble laget i 94... hvor var AFH motoren da???:D tar gjerne ett slikt sett på 250hk til min AFH jeg dersom du supplerer med girkasse og drivaksler som tåler det...:cool: Og ja AFH ruler Kan vel alltids klare å snekre sammen noe ;) Gervins 225 hk sett kom på 25000 DEM:eek: Rothe manifold, Datasprut, nye stempler og råder, 1,6L veiv og herre jøsses intercooler. Og selvsagt racekattepus. Kattepusene som brukes i BTCC tar vistnok 1,7 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by nitewlkr Og dette kommer fra mannen som mener siste skikkelige poloen ble laget i 94... hvor var AFH motoren da???:D tar gjerne ett slikt sett på 250hk til min AFH jeg dersom du supplerer med girkasse og drivaksler som tåler det...:cool: Og ja AFH ruler Stemmer det! Ingen ekte polo etter -94! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffttttttttt. Nu har man ju fått mycket dumma ider igen. Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg