Gå til innhold

Bilder: Hva slags bil?

Ranger emnet

Pellick

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer du å få det til å IKKE se plastik ut? alt er jo faktisk plastik og sparkel..

Nei bygger du bil som ikke kan kjøres har du for mye fritid og penger!

Profft lakka ;) Det siste er jeg enig i..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke "sx" men "Silvia S15". Er bare i Australia de fortsatt heter 200SX.

Fælt så vanskelig det skulle være å lese alle trådene da?

Om du sjekker tråden min lengre opp så skriver jeg 200sx/silvia.... Herrejesus..

Regner dessuten med at det er flere som forstår hva jeg mener når jeg skriver 200sx, silvia er jo ikke akkurat utbredt i Norge.

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på den artikkelen fra motorfestivalen.. Hva for en brødboks er det som har skrevet kommentarene til bildene?

De kan iallefall få en med litt innsikt til å gjøre det.. Er jo latterlig.. Og man skulle nesten tro at det er en barneskoleelev på måten det er skrevet..

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er jo helt på bærtur. Les før du skriver selv.".. hehe.. :)

Jeg måtte bare begrense meg et lite hakk. ;)

Fælt så vanskelig det skulle være å lese alle trådene da? Om du sjekker tråden min lengre opp så skriver jeg 200sx/silvia.... Herrejesus.. Regner dessuten med at det er flere som forstår hva jeg mener når jeg skriver 200sx, silvia er jo ikke akkurat utbredt i Norge.

Vanskelig å lese? Ikke i det hele tatt. Vanskelig å skjønne når folk snakker om biler som ikke finnes? Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å lese? Ikke i det hele tatt. Vanskelig å skjønne når folk snakker om biler som ikke finnes? Jepp!

Biler som ikke finnes? De kaller den faktisk 200sx i High Octane Overboost(ja, vet de er fra Australia/NZ). Tror nok de fleste individene som er her på bilforumet er mere kjent med 200sx S15 enn en Silvia s15. Du skal åpenbart være idiot med de klovnete uttalelsene dine, foreslår at du stikker en annen plass og kverulerer....

Takk for meg.

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider