nnnneh Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 litt of topic, men ser BT om du har kappa 1 runde på fjærene? altså? hvordan kan de finne det ut liksom? jææævla bt angry doh det står i papirene, blandt annet tråddiameter og antall runder foran og bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 det står i papirene, blandt annet tråddiameter og antall runder foran og bak.. Jeg snakket med en fyr som scanent tüv papirer og endret antall vindinger. Men husk: det er dokumentforfalskning!! straffbart! fyfy!! slem pike! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 dokumentfalsk: strafferamme på inntil 5års fengsel! sto no på dansk ditta og va litt forskjellige strafferammer, avgengig av kva en brukte et forfalska dokument til.. Edit: link til lovdata her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Rolig nå... Skal jeg Ordne papirer på AEG justerbart senkesett? :) Jeg kjøper ALLDRIG mer Lefsjøfors senkesett!! kjøpte 40mm.. å bilen var faen så høy!!! å han mokken på biltilsynet har skrivi i vognkortet, avstandet mellom hjulnavet(senter) å hjulbue.. nå kjørte jeg sånn i nesten i et halvt år, før jeg nå satt på orginalfjærene:) før strømstad turen... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Rolig nå... Skal jeg Ordne papirer på AEG justerbart senkesett? :) sånn trinnløst einveis justerbart senkesett fra AEG, BOSCH, osv? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 ja, de pleier bare å gå nedover.. rare grier ;) würth sitt senke sett er også vanlig.. hadde jeg bare hatt scanner på denna pc'n kunne jeg sikkert scanna :O.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 viss man setter fjærer under press (presser de HELT sammen) og holder dem slik i noen dager. vil dem sige litt sammen da? (tenkte på å utsette mine for 10t i noen dager å se om dem ble no lavere :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 prøv i 5 dager med en orginal fjær da vel.. skal jo i teorien funke ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 orginalfjæren blir jo en halvmeter kortere :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 har du prøvd å la dem stå i sånn 5 dager ellerno? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 nei, men tror jeg må gjeøre det.. må bare lage til no greier å ha dem i da. kan jo ikke bare sette ti tonn på dem sånn helt uten videre.. litt skeivt press på og den fjæra vil vere i stand til å slå ned et dusin folk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 du finner bare et rør som passer akkurat uttapå, og noe å presse med som er flatt og går akkurat inni.. så er det bare å kose ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har hørt ett eller annet sted, noe om at hvis man varmet opp fjærene og presset dem sammen for så å lot dem kjøle seg ned, og så fjerne presset, så beholdt de fasongen... Blir nok litt komplisert detta :P Ikke veit jeg om det funker heller :P Men en annen ting: Hvordan vet de på biltilsynet at du har den og den typen fjører? Jeg har noen røde fjører fram og bak, og noe jalla-tuv-papirer :P står tilogmed at det er godkjent med senkesett i vognkort :P heh... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 det som er sinnsykt irriterende er at ingen firmaer har klart å levere tuv godkjente justerbare coil overs med 60mm fjører..er lett å lage men blir aldrig godkjent for bruk i trafikken... er jo laget en del 240er fra 75-1993... så hadde man sluppet de teite store fjørene+innsats patron støtdemperne er ganske digg med dempere som kan justeres i alle retninger (komp,retur,høyde,gasstrykk,samt man har hjelpefjører som tar opp småhumper) er hat å ha dønn stiv bil med bøtteseter å kjøre i huller etc de fleste andre biler får man jo h&r,bilstein,øhlins+++justerbare racing fjørbein med tuv godkjenning men til 240 naaaaaaaaai http://www.mobeck.com/mt/SellholmMcPerson.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har hørt ett eller annet sted, noe om at hvis man varmet opp fjærene og presset dem sammen for så å lot dem kjøle seg ned, og så fjerne presset, så beholdt de fasongen... Blir nok litt komplisert detta :P Ikke veit jeg om det funker heller :P Men en annen ting: Hvordan vet de på biltilsynet at du har den og den typen fjører? Jeg har noen røde fjører fram og bak, og noe jalla-tuv-papirer :P står tilogmed at det er godkjent med senkesett i vognkort :P heh... det funker men fjæra blir sprø og knekker etterhvert Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.