docsist Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Stemmer d at "AT" er en A motor ned dobbel topppakining? Er d holdbart eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Det stemmer nokk ikke.... Hadde en AT før... Byggde om til ET... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 stemmer til en viss grad!! b21at skal det brukes 2 toppakninger på!! b23at og b230at har lavkomp. stempler med 8,1:1 i komp. er vel ikke den beste kombinasjonen det nei, men det fungerer jo! ellers har jo b21a->78 8,5:1 orginalt og det er jo ca det samme som det blir med 2 toppakninger!! dette er også en bedre løsning : http://www.klracing.se/cutopp.htm eller dreie litt av stempler/frese ut større forbrenningsrom i topplokk. blir også lavere komp med 405/531 topp(9,0:1) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Stemmer d at "AT" er en A motor ned dobbel topppakining?Er d holdbart eller? AT er en A motor med R-Sport forgasser turbo kit montert på... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Det stemmer nokk ikke.... Hadde en AT før... Byggde om til ET... Er ikke dette mye jobb da? jeg spurte om dette, og de fleste sa at det beste var å kjøpe org. motor.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Er ikke dette mye jobb da? jeg spurte om dette, og de fleste sa at det beste var å kjøpe org. motor.. er ikke mye jobb, men er altid best og kjøpe en orginal vare. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.