Gå til innhold

Alt for mye unødvendig posting på Bilforumet???

Ranger emnet

Ardous

Anbefalte innlegg

Hei.

Ikke for å vere kjip eller no, men er det bare meg eller er det flere som synest at det begynner å bli for mye med postwhore her.

Er det så innmari viktig å ha 3k med poster?

Er veldig slitsomt å måtte skumme igjenom 5-6 sider med threads hver gang en skal sjekke hva som er nytt, for å så igjne finne noe som kan vere interesangt, men må da skumme igjennom et lass med poster som ikke er noe annet en smileys og haha +++.

Mulig det er bare meg, men JEG synest i allefall at det hadde vert mye bedre hvis folk har kunnet skrevet noe som er interesangt i stedet for smileys og dill, slik at en gidder å sjekke ut flere poster.

Hvis en begynner å se an litt, så er det flere poster der det begynner med en thread med noen å 20 replys, men bare 2 eller 3 som er noe som betyr noe, da begynner det å bli slitsomt, minner meg mye om spam dog.........

Og en liten ting til slutt, kan ikke thread startere spesifisere litt bedre i noen av postene sine hva innholdet er :)

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja..

.. det er jo Off Topic da.. her mennesker tydeligvis liker seg, så derfor skriver de mye her..

.. som er ... ehhhh.. Off Topic!! Tror det blir vanskelig å sile ut hva som er bra og dårlig off topic saker...

... MEN.. det er jo bare hva jeg mener da.. jeg gjør jo alt for en post...

HAHAHAHAHA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ardous

Er veldig slitsomt å måtte skumme igjenom 5-6 sider med threads hver gang en skal sjekke hva som er nytt, for å så igjne finne noe som kan vere interesangt, men må da skumme igjennom et lass med poster som ikke er noe annet en smileys og haha +++.

Skjønner poenget ditt men støtter deg ikke.. Syns det er slitsomt og komme inn her og se at det er bare en halv side med nye treads jeg!

Men så lenge du har en offtopic avd. må du bare rekne med mye vas og tull, men postene på spesifiserte avd. synnes jeg iallefall er ryddige nok?!

Liker at det er mye forskjellig, og masse poster. Det som gjør forumet intressant! Og det er et bilforum og så og si ALT her innene, topic som offtopic har noe med bil og gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere ikke greia? poenget er ikke hva som blir postet i starten av en therad, men hva som blir postet som svar på den thread'en....................

EDIT: Vanskelig for noen her, off topic poster er skøy det, men det som jeg vil frem til er de som poster svar uten no hensikt på threads bare for å få mest mulig poster under avataren sin,,,,, ble det enklere å skjønne nå, eller må jeg en tur på kjøkkenet å hente ei te-skje?

EDIT 2: Antallet threads er ikke hva jeg vil frem til, threads mener jeg er helt greit, for da ser en på Subject hva den ca handler om, men det jeg vil frem til er hva forlk skriver i REPLY!

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuke greier. Drømte om å poste denne posten i natt faktisk!

Ja, jeg har et utrolig liv.

Litt dobbelmoral kanskje, da jeg er en som kanskje skriver bra mye dritt, og lite informativt.

lol haha hehe :P ;) :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skjønner poenget så er jeg ganske enig.

Det er irriterende og totalt unødvendig med svar som feks 'halla hvordan går det?' i en tråd som noen feks. spør etter info. (rent hypotetisk eksempel, men det skjer)

Eller feks å lage en post bare for å skrive 'haha' eller legge inn en smiley. (Det er jo såklart anderledes hvis tråden bare har et morsomt inhold.)

Jeg selv har mange(!) posts, men jeg er forsiktig med hva jeg poster, og prøver å la hver å poste hvis det ikke er nødvendig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider