Gå til innhold

Alt for mye unødvendig posting på Bilforumet???

Ranger emnet

Ardous

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns dette her blir for dumt.. Hvis alt skal være like seriøst på forumet tror jeg det blir veldig lite posting her..

Den som har store problemer med at folk poster mye, og kanskje mye tull får da bare ha det problemet. :D

Vet det blir skrevet masse som ikke har noe med TOPIC å gjøre i masse threads. Men man prøver som regel å få dem inn på banen igjen. Skjønner egentlig ikke helt hva som er problemet.

Mulig det bare er kids og postwhores her.. men den som blir sur og lei pga for mye posting....... ehhh.. ja.. hva skal man si? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest det er koslig når det er mange som poster her jeg.... men noen misforstår vel litt og tror dette er en chatte side....

jeg poster en del her på forumet selv men nå er det skjerpings... hadde ca 4.8 posts per day... da begynte folk og klage på meg... da gidder ikke jeg poste så "mye" lengre men jeg kommer fortsatt til poste littegranne, og lese en hel masse :D overlater postinga til "proffene" :rolleyes:

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

overlater postinga til "proffene" :rolleyes:

hehe.. det gjør ikke jeg. Svarer på det jeg føler for å svare på. :D

Og hvis vi skal overlate postinga til "proffene" så tror jeg egentlig at det ikke blir igjen mange på bilforumet. Er mange her som ikke kan mye, deriblandt jeg, MEN som har lært mye av å spørre og feile. Så om jeg er en postwhore eller ikke får være et problem for den som syns det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hehe.. det gjør ikke jeg. Svarer på det jeg føler for å svare på. :D

Og hvis vi skal overlate postinga til "proffene" så tror jeg egentlig at det ikke blir igjen mange på bilforumet. Er mange her som ikke kan mye, deriblandt jeg, MEN som har lært mye av å spørre og feile. Så om jeg er en postwhore eller ikke får være et problem for den som syns det. ;)

Er forskjell på å spørre litt og å kommentere ALLE poster på forumet som enkelte gjør....:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider