Gå til innhold

ulyd i varmeapparatet

Ranger emnet

Baksietrølle

Anbefalte innlegg

med den tilastanden som min lommebok er i for tiden, så blir det nok å skifte lageret... ja ja, får vel finne ut hvilket lager som sitter der da...

Dette må nok jeg også gjøre etterhvert. Det hender min uler litt når det er kaldt, men det blir borte ved å skru hastigheten litt opp og ned. Det skal visst funker rimelig greit å helle litt ATF-olje i lageret. Da holder det i hvertfall et års tid er visst erfaringen. Så er det bare å skru opp og helle i et par dråper til... Hvis du greier å presse inn litt fett, så er nok det å foretrekke.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår