Gå til innhold

Me fra "Haugesundsområdet" burde møttes i by`n i sommar...

Primera SI

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ey.. tror eg såg deg på Knapphus for ikke så lenge si..

Virka som en rå bil du hadde.. viss det var du da.. :)

Stemmer godt det du, såg din også, sto borte med pumpene, svart en? rå bil det også! den skinte jo så i lakken ble nesten blenda :) skam fete felger, gt dt også eller? digget den. Derfor eg ble stående så lenge :)

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt det du, såg din også, sto borte med pumpene, svart en? rå bil det også! den skinte jo så i lakken ble nesten blenda :) skam fete felger, gt dt også eller? digget den. Derfor eg ble stående så lenge :)

Jepp stod borte med pumpene..

Jeg håpet at du skulle kjøre forbi så jeg fikk se litt mer av din, hehe

Men den så hvertfall dritrå ut det jeg såg av den :D

Er GT min og ja :)

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg foreslår ett treff fredag den 27. mai. Eventuelt parkeringshuset i Haugesund hvis d sko var drittver. Kan jo og se værmeldingen litt i forveien, e jo kjekkast ute.

Kom med tilbakemeldingar, dei som kan/ikkje kan..

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg foreslår ett treff fredag den 27. mai. Eventuelt parkeringshuset i Haugesund hvis d sko var drittver. Kan jo og se værmeldingen litt i forveien, e jo kjekkast ute.

Kom med tilbakemeldingar, dei som kan/ikkje kan..

Eg trur det kan passe godt for meg... Meiner du parkeringshuset i sentrum? er vel letare for dei so ikkje e lokal kjent i haugesund å møtes på amanda eller oasen eller nokke... Håpe da passe for flest mulig den dagen da!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Amanda må vel var det besta=) Kjekt tak og der.

var nett det eg tenkte... skal prøva å få sjekka lev. datoen på felgane mine i måro... åsso demperane då... begynne å bli lei av å venta på de no... men glede meg...

Den fredagen er foresten avslutningsdagen for svenneprøven min og... kan bli ein super dag det...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg foreslår ett treff fredag den 27. mai.

Sånn fortløpende så ser det ut til at det funker greit..

Må bare sjekke innom "sjefen" før eg svarer helt sikkert! ;)

Den fredagen er foresten avslutningsdagen for svenneprøven min og... kan bli ein super dag det...

Lykke til!!!

Hva er det du prøver deg som? :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er oxo med, må bare få sett på om eg kunne fått fikset sporingen min fremme, er inne på andre lag på kordene på ene dekke :( fant ut det i går, har hatt lite penger så ikkje hatt råd og fikse.. helt nye dekk, begge fremme må skiftes nå, 5 uker etterpå.. :( Men, er nok med... håper eg får på neon undercar kittet mitt da, StreetGlow faktisk! ;)

Det med fartsgrensene var en god ide, slepper eg flere utgifter!

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider