gti_16v Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Ser ut til at jeg må skifte bakakslingen på golfen min, var og forhørte meg på Møller, og der sa de at det var mange forskjellige typer, tror det var enten 7 eller 16 eller noe slikt han satt igjen med etter at han hadde begrenset det til 91 modell Gti 16v. Noen som vet noe om hvorstor forskjell det er fra type til type? Eller om det alle passer til alt? Er vell litt forskjell med tanke på bremser, ABS etc. Noen som har god peil på området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Dette forutsetter at du snakker om en bakstilling og ikke en bakaksel som overfører drift til bakhjulene..Alt er egentlig likt.. grunnen til at møller har forskjellige delenummer er forskjellige braketter osv som er festet på den.. det finnes meg bekjent kun noen få typer bakstillinger - med og uten stab stag inni, og med eller uten brakett til fjæravlastningsventilen til bremsene... bare sørg fof å få ei bakstilling som er lik de på disse punktene, så kan alt annet skrus på mener jeg.. tar av hele innfestningen til bakhjulvnavet og skrur over komplett med bramser.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Og, jeg må med andre ord ha en bakstilling med stab stag, og fjæravlastningsventil. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 værsagod :) hvis det blir et problem å få tak i med stab-stag, så kan bare bruke det uten. merker lite eller ingen forskjell med mindre du drar den til yttergrensene av hva bilen bør ha av juling uansett.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Ok, får se litt ann hva jeg finner, tror ikke jeg satser på å ha bilen ferdig før i juli så har nok av tid ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg