golf-man Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 [/img] Skal tilpasse den i morra å så blir den sendt til lakkering på tirdag å onsdag........ så er det å få satt inn spredere å netting...... flere bilder kommer............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Så tøff ut den der!! :) Men den ser jævlig bulkete ut på sidene, er den det?? I så fall har du litt pussejobb foran deg...hehe.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hei nå er den ferdig.... var litt jobbing ja, en kompis som gjorde det.... han brukte 9 dl sparkel for å få det bra...... [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Det hadde en sveiset bad-look / panserforlenger også... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hadde nok ville hatt svart gitter jeg også gitt. Den grå fargen passer jo ikke inn med noe annet på hele bilen. Men fangeren så bra ut da. :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvem er produsent av den fangeren? Bare lurer siden det måtte sparkles såpass. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg hadde aldri tatt imot den fanger'n.. Utrolig dårlig av produsenten å levere en vare som trenger så mye jobb/sparkel for å bli pen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er en rieger fanger, har tatt den inn i fra tyskland. Samma det... nå er den på bilen....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er en rieger fanger, har tatt den inn i fra tyskland. Samma det... nå er den på bilen....... Hmm, rart. Alt jeg har bestillt fra Rieger i det siste har vært støpt i hardplast, og ikke i glassfiber. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 jeg bestilte den i glassfiber........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Synes det ble pent med den fangeren, selv om jeg kanskje også ville hatt litt mørkere gitter iom at bilen er så mørk. Men erfaring sier at den ikke vil være blank så alt for lenge(om du ikke har lakket den med klarlakk). At det var litt jobb for å få den på er jo bare bra: Lærer litt, samtidig som det er mer gøy med ting man har strevd litt for :rolleyes: Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Du må SENKE bilen din.. da blir det bra vettu.. :) Og du må ikke tute på damer som går i hønefoss.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du må SENKE bilen din.. da blir det bra vettu.. :) Og du må ikke tute på damer som går i hønefoss.. ;) Blei meget bra det der,men må nok desverre si meg enig med resten her.......sveisa badlook,sort gitter og senking.Men bra blei det uansett :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Blei meget bra det der,men må nok desverre si meg enig med resten her.......sveisa badlook,sort gitter og senking.Men bra blei det uansett :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 Ett lite tips Jesse: Legg heller reklamen for tråden din, ned i signaturen din. Så ser det ikke så dumt ut ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe, blei tuta med bilen min ja.... noen kompiser som dreiv å tuta litt her om dagen ja.....hehe har du fått klager..... ja skal senke den, spess etter sommer felga kom på.... den blei høy.......[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg