Gå til innhold

Min GT!

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Har lenege siklet etter en GTX eller GT-R, men det var egentilig uaktuelt for økonomiens skyld.

Så jeg får nøye meg med en GT/GTi. En kald og snøsom vinter dag var jeg innom en bilauksjon

å så om jeg kanskje kunne finne meg en bra bil til en fin pris, men det skjedde ikke.

Så i det jeg dro så jeg en gammel mazda 323 GT 1.6i 1987 utenfor

Mazda%20323%20GT%201.6i%201987.jpg

Sånn så det ut !

Kom tilbake en våt dag å bilen så jo helt ok ut!

Mazda%20323%20GT%201.6i%201987%20(1).jpg

Dermed prøvde jeg bilden, fet lyd og den går godt fikk meg overbevist om jeg

skulle ha den ! en uke etterpå sto den utenfor, og jeg var en lykkelig eier :D

Mazda%20323%20GT%201.6i%201987%20(4).jpgMazda%20323%20GT%201.6i%201987%20(2).jpgMazda%20323%20GT%201.6i%201987%20(3).jpg

Så var det litt kult at potta stikker ut på høyre side! litt spesielt ikke sant ? ;)

Mazda 323 GT 1.6i 1987

1.6liter 105 orginale hester + effekt annlegg

1000kg

nåla har akkurat rundet 200 000

alu racing pad`z, setevarmere, to små søte vinger bak,

custom made høytalerkasser i frontdørene.

noe jeg har glemt å si ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go bil da! Leita lenge etter en Mazda 323 GTi av den typen å fikse opp, sinnsykt artie å kjøre og gøy å skru på. men jeg fant ingen akkurat da men. Dem begynner å bli et sjeldent syn. hvertfall uten altfor mye rust. Grattis me ny bil. Fint eksemplar. kommer til å bli mye morro me den vel?

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go bil da! Leita lenge etter en Mazda 323 GTi av den typen å fikse opp, sinnsykt artie å kjøre og gøy å skru på. men jeg fant ingen akkurat da men. Dem begynner å bli et sjeldent syn. hvertfall uten altfor mye rust. Grattis me ny bil. Fint eksemplar. kommer til å bli mye morro me den vel?

takk takk !:)

joda.. har ikke sett noen av andre enn min egen, finner lite om den på nett noen steder. så jeg tenkte at det kanskje var andre som lurte litt på noe om

bilen så kunne jeg kanskje svar noe på det.

bilen går godt :) finnes nesten ikke rust på den.. litt overflate i dørkarmen.. men med litt sandpapir og en liten boks lakk er den i boks :)

mye morro blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk !:)

joda.. har ikke sett noen av andre enn min egen, finner lite om den på nett noen steder. så jeg tenkte at det kanskje var andre som lurte litt på noe om

bilen så kunne jeg kanskje svar noe på det.

bilen går godt :) finnes nesten ikke rust på den.. litt overflate i dørkarmen.. men med litt sandpapir og en liten boks lakk er den i boks :)

mye morro blir det :)

Er en lokal 323 klubb fra Holland eller noe sånt, som har en del fine fiksa 323er. Blant annet den typen, husker selvfølgeli ikke adressen. Skal se om jeg finner den igjen. Ålreit sie å hente inspirasjon. :)

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...