Gå til innhold

morsomme ting jeg kan gjøre med min 16v?

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gasspjeld fra audi 100 passer rett på tror eg(?), litt mindre struping der.

Stempelet i caliperne skal jo både skrus og presses inn, men det visste du sikkert. De har jo en stygg tendens til å ruste fast i tid og utide. Hørt at noen borrer et hull og setter inn smørenippler i håndbrekkmekanismen på caliperen. Da holder de jo faktisk en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bytta bak.. det gikk greit. brukte nebbtang til og skru / vri / dytte. satt ikke hardt eller noe, tror jeg får igjen for at det er tyskimport (99') lite rust ..

gass spjel fra audi 100.. hmm. det må sjekkes, men jeg mener og huska at det gjalt golf 1? mulig jeg tar feil.. står en på høggern tror jeg, sjekke på mandag..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det jeg egentlig trodde.. men jeg hadde jo bare verdt nødt til og sjekke.. ;)

fant bilde av strøken golf 2 i samme farge som min.. plutselig fikk jeg skikkelig inspirasjon til og få bilen ferdig fort..

eneste som skiller den fra min er at min har de gamle dørene, har fortsatt lister på siden, og har doble lykter foran(enda). en runde i lakkboksen på hele bilen, minus no lister og greier så er det ganske nært den der.. skynde meg og ringe lakkerern...

post-138-13804850204526_thumb.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet faktisk ikke enda..

lakkerern jeg kjenner skal fikse 90 fanger lakking osv for meg til uka forhåpentligvis, og han finner den for meg da..

mener den het "pearl grey" eller no ikke så mange som har den fargen... de fleste ggrå golfer har en mørkere farge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg vil ha det jeg, synes det er penere sånn som på bildet over.. egentlig så erdet imot min relgion og henge på mer plast. 90 fangere er et unntak.... vil heller fjerne alle lister og merker osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekk deg noe skjørter selv da vel. Masse å finne på huggern.

Den golfen over er jo ødelagt da. Ser jo litt naken ut.

For guds skyld, ta å lag deg en en egen underleppe. Må være litt mer firkantet og nærmere bakken. Må se profil i forhold til panser.

Harald, skjørter må på!!!!!!!

Corolla GT....

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør skjørter at bilen går fortere, nei.. hvorfor skal jeg gjøre så mye med den utvendig da..

strekker meg til 90fangere jeg, vurderte faktisk og beholde små fangere, siden ingen andre har det.. bruke tid og penger på understell og motr har jeg mer lyst til...

Skal jo uansett ikke ribbe så hardt som den over da. beholder jo blinklys osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...