Gå til innhold

morsomme ting jeg kan gjøre med min 16v?

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ate powerdisc greier.. hvor fancy det er vet jeg ikke, men pga no %er osv så ble prisen meget snill.. :) montere i morra.. justere dempere bak på torsdag. forhåpentligvis få modda eksos før helga. og skynde meg å få den banetreff klar...

noen som har oljekjøler opplegg til golf gti å selge????

jeg MÅ HA.....

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, glemte å si hvor jeg kjøpte.. var ikke meninga å holde på info..

mekonomen/cristoffersen & bekken i oslo har dem ihvertfall...

foreløpig skal jeg kjøre standard G60 klosser da de funka bra nok i fjor sommer på bane.. mulig jeg bytter litt senere..

jeg er intressert i å få tak i en MK1 gti oljefilterbrakett/holder.. med skrukoblinger til extern oljekjøler på toppen.. de som har sett den vet hvem jeg mener... trenger også en brukt oljekjøler type middels stor.. heller for stor enn for liten.....

hvis noen vet om no så si fra...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger no parts jeg :)

ønsker å kjøpe en mk1 gti oljefilterbrakett (hele den som skrus fast på blokka , som holder oljefilter osv. den typen med skrukoblinger til oljekjøler slanger osv.)

oljekjøler element. forslag tas imot. må være noe større enn orginal mk1 gti element..

4 punktsbelter med festebraketter kjøpes også

fjærtårn stag foran/bak, og under foran feks til mk2 gti 16v .. kjøpes..

alt sammen må være i "ok" stand..

hadde vært kult om noen kunne hjelpe...

hvis noen har no annet "moro" som kan brukes på min lille prosjekt bil så rop ut, dere skjønner vel ca retninga detta går i stil.. brukt bur er saker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

jaja. fortsatt planen å skaffe en annen motor å bygge på, men den skal ikke i 16ven.. 16ven må vike for golf rallye..

er ganske morsomt utgangspunkt det ja..

burde vel egentlig lage en egen "prosjekt rallye" tråd :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 8v motor som är hållbar för 400++ =)

Alutech insug som är blåeloxerat med plenumkammare,trattar och 70mm gasspjäll. fuelrail å hela kitet. pg block. balanserad och viktjusterad vevaxel,kolvar,vevstakar. 468nm tryckplatta m.m m.m

Fabriksny Vw motorsport topp från usa. 8v crossflow alltså. natriuemkylda g60 ventiler m.m m.m

Följer med 3st olika kammaxlar.

pris = inte billigt ;) Insuget kostade 15kkr t.ex =)

Sugen på köpa? Perfekt för ett turbobygge. Om du vill ha manligt med kraft ;)

~ golf gti special -75 ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by inzani

Alutech insug som är blåeloxerat med plenumkammare,trattar och 70mm gasspjäll. fuelrail å hela kitet. pg block. balanserad och viktjusterad vevaxel,kolvar,vevstakar. 468nm tryckplatta m.m m.m

Fabriksny Vw motorsport topp från usa. 8v crossflow alltså. natriuemkylda g60 ventiler m.m m.m

Det som mangler strengt tatt er en turbo og motorstyring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by inzani

Hvilke vevstakar og kolvar er det som er brukt da?

Hvilken pris snakker vi om da?

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisn folkens.. alle snakker turbo hele dagen men jeg har ennå ikke hørt om noen som får disse bilene godkjent.. etter dere f.eks har montert turbo med over 200hk, hvordan får dere det godkjent???? (eller er bare hele innstallasjonen HYSJ HYSJ til biltilsynet, forsikringselskap, eu kontroll)??? og hva er datasprut..?

Nissan primera GT 98`

Lenke til kommentar
Del på andre sider