sirsnare Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bare en liten pirkekommentar på skruinga de, hvorfor ikke heller bare koste på seg litt dyrere skruer, med senkhode, og borrspiss,(forsenkerhode og fiberkutt kalles det vel også) så slipper du all den borringa ? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bare en liten pirkekommentar på skruinga de, hvorfor ikke heller bare koste på seg litt dyrere skruer, med senkhode, og borrspiss,(forsenkerhode og fiberkutt kalles det vel også) så slipper du all den borringa ? Jeg tar meg friheten å svare for trådstarter. Fordi det ikke fungerer. Det eneste materialet jeg har fått til å bruke fiberkutt på er kryssfinèr. På mdf er det i alle fall håpløst. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Har du bilde av kassen ferdig med montert element? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 bare så det er sagt, så finnes det andre måter å beregne h/l/b på en kasse ut fra anbefalt volum. Likning :idea: kan gi eksempler hvis det er interesse for det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Nå er guiden oppdatert! Den er ikke ferdig, men det nærmer seg med små skritt :) Må bare få det ut: Helvetes Photobucket! Er det ingen som er seriøse?? Må da få lov å se/vise de bildene mine så mange ganger jeg vil vel angry Satser på det kommer seg over midnatt :D Ny dag, nye muligheter... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Rolig nå, hehe :D Men skjønner deg godt. Irriterende det der. Skikkelig BlingBling og omfg faktor, du prøvespilte vel så gliset nerma seg ørene? Please tell me you did. Ohhh! :D Tips til islagsmutterjævelskapet. Jeg tenkte at noe sånt ville skje med skiten min, MDF er porøse saker, så jeg smørte inn den sylindriske delen som stikker inn i treverket samt fals og pigger med lim. Funka som bare f det ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Bildene skal være tilbake 14. mai... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Flott utførtTenkte jeg skulle hive inn et bilde av ei kasse sjøl. 71L lukket for en 15" RF Power DVC (RFR2215) 22mm Vannfast spon og avstivninger gjør kassen langt mer solid enn den ser ut. Ferdig trukket og klar for montering i bil. Et fint lite verktøy er DLSbox. dette programmet gjør det mulig å legge inn tilgjengelig høyde,bredde og vinkelen på baksete ryggen. slik at du enkelt for tegninger på en kasse som passer i din bil uten å ta mer plass en nødvendig. HVor finner jeg dette programmet?? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 HVor finner jeg dette programmet?? http://www.home.no/stoner/Downloads/downloads.htm f.eks. Google is your friend sombrero Bra tråd :) Og bra bygge :) Hvis du fortsatt er i nød etter ett sted å hoste bilder så send meg en pm ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Nå er alle bildene oppe og går igjen :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Hva er grunnen til at du kjører 2 separate kasser i steden for en stor dobbel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hva er grunnen til at du kjører 2 separate kasser i steden for en stor dobbel? Grunnene: - Bedre lyd ettersom to elementer ikke nødvendigvis spiller 100% likt - Slipper å være avhengig av at begge elementene må spille (om det ene dør, kan jeg fortsatt klare meg :)) - Enklere å jobbe med, dette er tungt! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hvordan ser ting ut baki bilen nå? BILDER :P (eller er det i den andre tråden?) Ser ut som et bra prosjekt, håper ikke alle andre føler at de MÅ gjøre det like omfattende :P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Takker for en meget bra guide. Denne vil jeg få bruk for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Forord ! Trenger ett bygge tips!! Lager en push pull kasse for hjemme bruk. Og tenker på hvordan kunne lage kassa slik att jeg ka sette inn begge subbene fra baffel siden. Og viktig å kunne ta ut innerste sub, senere tillfelle feil o.l. Noen tisps? (for ytterste sub, monteres forand innerste sub) Jeg tenkte dobbel baffel plate, hvor en del (hvor sub er montert) kan ta ut som hel, med ytterste sub, hvor jeg da kan ta ut innerste sub.. Noen med lure tips?? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg