Gå til innhold

Subkasse-guide (kassene er til salgs!)

Ranger emnet

BeemerZ1

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jammen kabelen som går ut fra kassa bør man jo tette noe med rundt, hva er best til det?

Du bare kjøper en høytaller terminal som du feller inn i kassa - da trenger du ikke noen ledning ut av kassa...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har brukt det i maaange år.... mitt første termpro program kjøpte jeg i 1993 eller 1994, ga over 10 000,- for det husker jeg....

Nå selger jeg disse programene til en langt rimeligere pris, og de fleste litt større bilstereobutikker har dette programmet...

Jeg har solgt en hel masse program til Amega...

Vi har også brukt det samme programmet i dB Drag Racing i mange år, men nå er det ett eget program som heter TERMLAB som blir brukt til det... LEs mer om det på http://www.termlab.no

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg har gjort det på denne måten,,skrudde 2 skruer igjennom bakveggen..

Da blir det kun to små hull, tror det skal være tett ja. Har ikke merkanoe annet..

Jepp, borre hull og skru gjennom sånn passe maskinskruer funker fint det.

Skru fra innsiden, så er det bare å buke noe passende til å feste på utsiden. Vingemutre er kjapt og enkelt om man vil endre på koblingen uten verktøy :)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

hei hei jeg har en CV Stroker 15" som jeg skal bygge kasse til det eneste "problemet" er at jeg ikke veit hvor stort volum kassa skal ha og alt det der.. har ikke det arket som pleier å følge med.

den skal stå på rommet.

lukket/portet kasse samma det egentlig men må vel nesten ta porta siden jeg mangler krefter fra forsterkeren gitt :)

takker for svar:)

hilsen stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg har en CV Stroker 15" som jeg skal bygge kasse til det eneste "problemet" er at jeg ikke veit hvor stort volum kassa skal ha og alt det der.. har ikke det arket som pleier å følge med.

den skal stå på rommet.

lukket/portet kasse samma det egentlig men må vel nesten ta porta siden jeg mangler krefter fra forsterkeren gitt :)

takker for svar:)

hilsen stian

Hva skal den brukes til da? Musikk/hjemmekino?

Sikkert ingen dum ide å bygge portet kasse på et par hundre liter...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har sett en ting på tv jeg har lyst til å prøve, men trenger litt hjelp med valg av materiale. På pimp my ride har jeg sett at de bygger ett skjelett av plank og mdf, så stifter de fast en filt av ett eller slag og pensler med polyester. Er det noen her som har gjort dette før eller har noen formening om hva slags filt de bruker.

golf 4 stv

nissan primera p11

vw boble -65

nissan primera p10

bmw 320

opel kadett e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du se hva slags filt/høyttalerstoff/gardiner/t-skjorter/mors bordbuk osv du kan bruke:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75136 <- Ja det mangler bilder per 30.mars. Jeg lover at det kommer igjen bilder den første april! :D

http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/ <- Chris' utmerkede tutorial i glassfibersnekring. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider