Ottesen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Heisann... jeg sitter og tenker\drømmer litt her nå, og håper noen her har mer peil på Nos enn meg.... :) 1. Hva må til får å kunne kjøre på nos ? alså uten havari.... 2. Visst jeg bruker nos på min, hvor mye kan jeg bruke uten havari ? (400hk 5 liter, hypereutectic stempler, nyoverhalt så å si) 3. Hva KAN skje\havarere ved bruk ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 det som kan skje er det samme som om du skjer hvis du lader for mye med turbo på en bil som ikke er lagd for turbo f.eks.. at stemplene svir seg, stempelringer går, toppakning går, ventiler går til helvete og råder bøyer seg eller knekker.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 det som kan skje er det samme som om du skjer hvis du lader for mye med turbo på en bil som ikke er lagd for turbo f.eks.. at stemplene svir seg, stempelringer går, toppakning går, ventiler går til helvete og råder bøyer seg eller knekker.. Tja, blir vel ikke helt det samme det vel ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Måten jeg klarte meg fint i halvt år uten havari var å kjøre på vått anlegg, Motoren måtte være god varm, ALdri bruke nos under f.eks 2.500rpm, eller over 6.000rpm. Jeg kjørte et 75shot anlegg, med ganske store dyser.. Men det er ikk eå anbefalle. det koster MYE, det brukes fort opp, og du får ikke brukt det heletia!.... Bruk heller penger på snurbass ellernoe....! eller skaff en skikkelig motor som tåler juling og bygg turbo + NOS... :) :titties: MVH rdl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Måten jeg klarte meg fint i halvt år uten havari var å kjøre på vått anlegg,Motoren måtte være god varm, ALdri bruke nos under f.eks 2.500rpm, eller over 6.000rpm. Jeg kjørte et 75shot anlegg, med ganske store dyser.. Men det er ikk eå anbefalle. det koster MYE, det brukes fort opp, og du får ikke brukt det heletia!.... Bruk heller penger på snurbass ellernoe....! eller skaff en skikkelig motor som tåler juling og bygg turbo + NOS... :) :titties: MVH rdl. Blitt bannet igjen nå eller? Hva var grunnen denne gang a? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.