Gå til innhold

Fet forsterker selges/byttes. V2800 (2kanaler)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Crunch V-Drive 2800 selges/byttes

så og si strøken. pent behandlet og denne folkens leverer det det lover ;)

Specs : http://www.carstereopro.com/Merchant3/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=1&Product_Code=V2800&Category_Code=CRUNCH

Byttes gjerne imot en annen 2 kanals forsterker som har MYE rms watt men som ikke er så stor i fysisk størrelse.... rockford f.eks for min forsterker er for stor :(

High Power

2 x 350 Watts 4 Ohms

2 x 500W @ 2 Ohms

1 x 1000 @ 4 Ohms (1600w max)

bilde:

discave_1835_32842243

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekka litt og i følge en kamerat kosta den forsterkern der 2300 ny for noen mnd sia...

2300 ny?

Hvem forhandler ?

denne kostet iflg. forige eier 7000kr for halv annet år siden...

Hvis du ser på megabillig.com så koster V-drive 1800 2800kr. Dette er en monoblokk og de er alltid billigere enn de store 2 kanalerne. Og megabillig.com importerer disse fra usa og selger bilstereo "ulovlig billig".

Skal se om jeg ikke får han til å rote frem kvitteringen... jeg ga 4000 for den ifjor høst brukt.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var hos mds... Men hvis du klarer å rote frem kvittering er jo det det beste...

finner ingen skandinaviske priser men fant en engelskside som selger den for 349.99 britiske pund som er manufacturer price.. eller veiledende produsent pris... dvs ca 4100nkr. altså totalt over 5000kr inkl. frakt og moms sombrero

Han finner ikke igjen kvitteringen men påstår hardnakket at han kjøpte den for 7000kr hos mds i fjor... merkelig nok finner jeg ikke crunch på mds sine sider nå :(

Kan gå med på 2700kr hvis du har penger kjapt..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider