Gå til innhold

Volvos Delelagerprogram

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

Jeg får det ikke til å funke. begynner snart å grine nå. Jeg må jo bare hade det.

Jeg føller innstalasjonen. legger inn de filene som er skade elelr hva de er for noe.

Men når jeg innstalere det så komnmer denne feil melingen.

Windows script host

ther is no fil extension in"c:\volvo".

Hjelp :knob: angry angry

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke til å installere det jeg heller. Har lastet ned den versjonen dere linket til tidligere i denne tråden. Får bare en haug av korupte filer! Her er feilene som vises etter at jeg har pakket ut med WinRAR. Merket alle tre filene og trykte pakk ut til.. Prøvde å installere det fordi om det var mange korupte, men etter at installasjonen var ferdig kom denne oppsummeringen. Den Configurator menyen på startmenyen finnes ikke hos meg heller og det går ikke ann å starte Vadis med å klikke på start Vadis. Denne filen er også bare på 48 kB. Noen som vet hva jeg har gjort galt?

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke til å funke. begynner snart å grine nå. Jeg må jo bare hade det.

Jeg føller innstalasjonen. legger inn de filene som er skade elelr hva de er for noe.

Men når jeg innstalere det så komnmer denne feil melingen.

Windows script host

ther is no fil extension in"c:\volvo".

Hjelp :knob: angry angry

Erstattet du filene før du startet innstallasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har problemer....

Kommer at:

Vadis data not completly installed,

plis check installation or reinstall..

Hva i ^**** ?

Forstår ikke den drit av dette.. Og det instalerer seg jo over alt på hele maskina.. går ikke det and å få en BESTEMT plass i EI mappe det kan ligge? Må de ligge i 4-5 mapper på forskjellige hardisker ? angry

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd jeg ikke har raskere linje,for da skulle jeg fått delt den versjonen jeg har.

Den er ifra 2004(f) og er på svensk,fungerer perfekt.

menmen,slik er det bare...

Jeg fikk en kopi av skrips, og han sa den funket fint.. Men jeg forstår ikke bæra av hvordan den skal instaleres chicken

Legger seg filer overalt, og blir mye rot.. FORVIRRET.net :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kopi av skrips, og han sa den funket fint.. Men jeg forstår ikke bæra av hvordan den skal instaleres chicken

Legger seg filer overalt, og blir mye rot.. FORVIRRET.net :D

Med plata jeg har starter innstallasjonen av seg selv,så er det bare å legge til bruker og passord så funker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med plata jeg har starter innstallasjonen av seg selv,så er det bare å legge til bruker og passord så funker det..

Starter med meg også..

Så kommer det forskjellige måter jeg kan instalere på..

Slik er første skjerm bilde da det starter fra cden:

vadis1.JPG

Så kommer det flere måter og velge instalasjon på:

vadis2.JPG

Det blir ferdig instalert, men så kommer det feil når jeg prøver og starte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg går inn på start menyen, så programmer, deretter går jeg inn der det står Vadis (common) og vadis. når jeg trykker på vadis så skjer det absolutt ingenting!! noen som har samme problemet? er det ikke den vadis fila jeg skal åpne eller? mener jeg har installert programmet rett nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg går inn på start menyen, så programmer, deretter går jeg inn der det står Vadis (common) og vadis. når jeg trykker på vadis så skjer det absolutt ingenting!! noen som har samme problemet? er det ikke den vadis fila jeg skal åpne eller? mener jeg har installert programmet rett nå!

Har akkurat det samme problemet her, men her er det fordi når jeg pakker ut de tre rar filene får jeg rundt 180 korupte filer. En av de er den fila som starter vadis. Noen andre som har det samme problemer, eller får ikke dere melding fra WinRAR om korupte filer? Lastet ned den det ble linket til tidligere i denne posten.

Ikke noen som har en versjon de vet virker og kan ta å brenne ut Vadis 2003 eller 2004 til meg på en DVD plate og sende den i posten mot at jeg betaler litt? Får det bare ikke til å virke.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider