ViceGuy Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Lurer på om noen kjenner til status på min gamle bil, en Granada 2.3 L (bygget om til Lincoln), bilen hadde når jeg solgte den Stema styling (utenom vingen og bakrute spoileren). Hadde vært kjekt å vite hvordan den er i dag, regnr er AJ 22349. Om noen vet noe så send meg en PM eller post svar her, kommer til å titte innom med jevne mellomrom. Bilde av bilen som den var når jeg solgte den: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvis du ikke har sjekket med vegvesen.no kan jeg værtfall opplyse om at bilen din er avregistrert, holder til i Østfold og ble sist EU-ok i midten av 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvis du ikke har sjekket med vegvesen.no kan jeg værtfall opplyse om at bilen din er avregistrert, holder til i Østfold og ble sist EU-ok i midten av 2003 Hvor gikk du inn for å sjekke det? Edit: glem det du, fant ut av det selv :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_ Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 jeg fant det ikke ut åssen man gjør det..noen som gidder og forklare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 slet også med dette... er dyrt i lengden å ringe biltilsynet hver gang man ønsker noe info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg