RX-7 Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Åssen er d man klarer å få en sånn avatar som beveger seg, sånn som mazdafun sin.....? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Animated GIF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Slik som min også ??? Moving Avatar er tøffest......:D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Hehe....! Men hvor får man evt tak i d, bare å søke litt rundt? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by RX-7 Hehe....! Men hvor får man evt tak i d, bare å søke litt rundt? Tja, det kan du jo.. ellers finnes det jo programer du kan lage slike "Animated GIF" saker selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Ok, takk! :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Så kan man jo plutselig finne en etter en lang dags surfing på nettet :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 jeg fant min helt dønn tillfeldig..hehe.. på en..øø.. arabisk,afganistansk what ever sie..hehe :) men bilde taler for deg selv da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Hvis du har Adobe Photoshop 5.0 eller nyere, kan du bruke den delen av programmet som heter "Image Ready". Metoden er at man legger inn en serie med stillbilder som så vises fortløpende etter hverandre i loop...du bestemmer selv tiden mellom hvert bilde. Når jeg laget min, tok jeg først en filmsnutt jeg selv filmet inne i bilen under banekjøring på Våler i høst, hentet ut 35 frames/stillbilder fra denne vha. Adobe Premiere, og laget et animert GIF i Image Ready. Det finnes sikkert mange andre og enklere metoder også, let litt på nettet så finner du sikkert noe! Lykke til... Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team2Fast Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 :D Siter you dont go fast without gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg