Gå til innhold

Gammel boble -verdt prisen?

Ranger emnet

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Hei...

Har nå fått kontakt med en selger som selger denne Boblen her:

Boblen

Planenen er å ha en veteranbil jeg kan bruke, skal i første omgang bruke buss, men en grei bil å ha i tillfelle.

Prisen på denne er vel 5000kr, men da uten takstativet og sommerdekkene.

Er den verdt prisen?

5000kr er jo ganske billig, med tanke på hva han egentlig skulle ha..

Noen synspunkter?

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere ZtilongZ:

"Om den ikke er verdt 5000,- så skal den ligge opprusta i en haug".

Var iallflal det han sa om Golfen min (Men der var det 4000,- da).

Den så jo grei nok ut... og Boble er tøff bil.

Hadde jeg hatt 5000,- til overs, og plass, så hadde jeg kjøpt den med en gang. Kult prosjekt...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke vet hvor mye rust det er på denne kan dette umulig være noen upris.

Mange klager på at boblene blir brukt opp i bilcross og denne kan også være i faresonen om selger ikke får solgt den til en brukbar pris.

Har du tid og mulighet burde du ta en nærmere titt på denne og du får nesten alt av rustskadedeler til rimelige priser til denne.

Lykke til om du blir bobleeier og jeg følger også spent med på enerprosjektet ditt.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider